خبرگزاری کار ایران

یک مسول:

طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خانمیرزا اجرایی شود

طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خانمیرزا اجرایی شود
کد خبر : ۱۴۹۶۱۴۶

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر در شهرستان خانمیرزا اجرایی شود و ادارات مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خانمیرزا اظهارداشت: تامین آب شرب برای مردم تمامی نقاط استان در اولویت برنامه‌ها دارد و در همین راستا رفع تنش آبی شهرستان خانمیرزا نیز موضوع مهمی است و همان‌طور که در ابتدای دولت وعده داده شد در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آبرسانی پایدار به ۴۳ روستا در قالب جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان خانمیرزا در حال انجام است.

حیدری بیان کرد: دیدار با مردم مناطق مختلف، بررسی مشکلات شهرستان‌ها به صورت میدانی، فعال کردن طرح‌های راکد از اهداف سفر به شهرستان خانمیرزا است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از افتخارات استان در دولت سیزدهم این بود که هیچ اعتباری از استان به مرکز برگشت داده نشد.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر در شهرستان خانمیرزا اجرایی شود، برای رفع مشکل تامین زمین ادارات منابع طبیعی و محیط‌زیست همکاری کنند.

حیدری گفت: حذف نقاط حادثه‌خیر، ایمن‌سازی جاده‌ها و نصب دوربین در محورهای ارتباطی این شهرستان نیز در اولویت قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گیاهان دارویی یکی از ظرفیت شهرستان خانمیرزا به شمار می‌رود، عنوان کرد: باید از این ظرفیت در راستای تولید و اشتغالزایی بهره گرفت.

به گزارش ایلنا، در این نشست احداث بیمارستان خانمیرزا، راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی، جذب اعتبارات تبصره ۱۸ و رونق اشتغال، رونق صنعت تولید فرش، تکمیل تونل‌های کَره‌بس، کاشت نهال، رفع مشکلات اجرای سد چشمه‌علی، رونق مسکن روستایی و اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت را مورد تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز