خبرگزاری کار ایران

سگ هار، جان پسربچه دزفولی را گرفت

سگ هار، جان پسربچه دزفولی را گرفت
کد خبر : ۱۴۹۲۴۴۶

یک پسر بچه دزفولی پس از گذشت چند روز از گازگرفتگی توسط یک سگ از ناحیه صورت، جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پسر بچه اهل شهرستان دزفول که حدود دو هفته پیش در کوی امام رضا «ع»  توسط یک سگ از ناحیه صورت مورد حمله و گاز گرفتگی قرار گرفته بود، بر اساس آنچه خانواده وی در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها بیماری هاری عنوان کرده‌اند، جان باخت.

بر اساس گفته‌های خانواده این پسربچه که امیرحسین نام دارد، در حدود دو هفته پیش مورد حمله یک سگ بلاصاحب در منطقه کوی امام رضا «ع» قرار گرفت که توسط همسایگان از چنگال این سگ نجات و به بیمارستان منتقل می‌شود.

آنها افزودند: پس از بستری شدن و تزریق واکسن و انجام مراحل درمان، کودک  از بیمارستان ترخیص می‌شود اما متاسفانه این کودک پس از چند روز دچار تب شدید شد و به حالت کما رفت و  سرانجام جان خود را از دست می دهد.

در همین رابطه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: کودک ۶ ساله دزفولی که از ناحیه سر و صورت و نقاط مختلف بدن توسط سگ هار آسیب دیده بود، متاسفانه با وجود اقدام‌های درمانی گسترده روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس هاری در بیمارستان علی اصغر تهران جان باخت.

معضل سگ‌های بلاصاحب در نقاط مختلف دزفول، اهواز، ایذه و برخی دیگر از شهرهای خوزستان همچنان به یک معضل تکراری تبدیل شده است. چندی پیش مرکز بهداشت دزفول نیز حیوان گزیدگی در دزفول را نسبت به سال گذشته افزایشی اعلام کرده بود.

بیشترین میزان حیوان گزیدگی در دزفول مربوط به سگ‌ها است.

چندی پیش کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول نیز از شهروندان خواسته بود از غذا دادن به سگ‌های بلاصاحب خودداری کنند چرا که این اقدام باعث هجوم بیشتر این حیوانات به مکان‌های مسکونی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز