خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری:

خدمت به مردم از مهمترین راهبردهای آیت الله رئیسی بود

خدمت به مردم از مهمترین راهبردهای آیت الله رئیسی بود
کد خبر : ۱۴۸۷۹۴۶

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برداشتن گام‌های اساسی برای خدمت‌رسانی به مردم از مهمترین راهبردهای آیت الله رئیسی بود.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری در شورای اداری امروز اظهارداشت: رئیس جمهور شهید در سفرهای استانی خود بش از شش هزار بنگاه راکت را به چرخه تولید بازگرداندند.

وی ادامه داد: وی در سفر به چهارمحال و بختیاری تحول بزرگی ایجاد کرد و نود بنگاه راکد را به چرخه تولید باز گرداند و سبب اشتغال زایی شد.

حیدری بیان کرد: خدمت به مردم از مهمترین راهبردهای آیت الله رئیسی بود وی خستگی ناپذیر بود و کار های جهادی بسایری را انجام می دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش می‌شود با انجام کار جهادی و به سرانجام رساندن بسیاری از طرح‌های نیمه تمام تا هفته دولت ادامه دهنده راه رییس‌جمهور شهید باشیم.

وی گفت: به طور حتم ثمره و میوه انجام کارهای جهادی را با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات می‌توان برداشت کرد.

غلامعلی حیدری اشاره کرد: تقویت روابط اقتصادی، عضویت ایران در شانگهای و بریکس، تقویت جبهه مقاومت، حمایت از عملیات وعده صادق را از جمله اقدام‌های عزت‌مندانه رییس‌جمهور شهید بود.

حیدری یادآور شد: تدبیر رهبر معظم انقلاب موجب شد تا مردم با حضور خود در آیین تشییع شهدای خدمت، حماسه‌ای نو و به یاد ماندنی خلق کنند و با این حضور هوشمندانه توطئه‌های بدخواهان و دشمنان نظام را نقش برآب کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس که ایجاد یاس و ناامیدی به عنوان مهمترین راهبرد دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی مطرح است، امیدافزایی و تقویت روحیه امید باید در دستور کار همه دلسوزان نظام قرار گیرد.

حیدری با اشاره به گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل بیان کرد: ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف به خصوص تحولات داخلی و خارجی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در هشتم تیرماه تصریح کرد: رعایت کامل اصل بی‌طرفی و جانب‌داری نکردن از داوطلبان به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه دست‌اندرکاران امور انتخابات قرار گیرد.

حیدری اظهار داشت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز