خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

یادمان پنج شهید شهرداری در مدرسه شهدای شهرداری ایجاد می شود

یادمان پنج شهید شهرداری در مدرسه شهدای شهرداری  ایجاد می شود
کد خبر : ۱۴۸۷۱۴۷

رئیس شورای شهرستان کرج با تاکید براینکه یاد و نام شهدا، معرف انقلاب اسلامی ما در جامعه است، گفت: یادمان پنج شهید شهرداری کرج در مدرسه شهدای شهرداری ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، علی قاسم پور با همراهی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی، رئیس سازمان سیما منظر و  فضای سبز شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از مدرسه شهدای شهرداری بازدید و در این دیدار با مدیر و معاونان مدرسه هم ‌اندیشی و تبادل نظر شد.

رئیس شورای شهرستان کرج در حاشیه این بازدید اظهارداشت: اهتمام جدی به مسائل فرهنگی و عمرانی در مدرسه شهدای شهرداری یک ضرورت است که باید با برنامه ریزی اصولی و منسجم مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

قاسم پور تصریح کرد: فضیلت جایگاه شهدا و مقام رفیع آنها ارزشمند است در این ر استا مدیریت شهری در تبیین آن بایستی فعالیت‌های فرهنگی ، مناسبتی و ایثارگری های پنج تن از شهدای شهرداری در این مدرسه را در غالب دیوار نویس ، برگزاری یادمان ، بزرگداشت شهدا و سایر برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان به خوبی به هر بهانه و شکلی مد نظر  قرار دهد.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: ارتقا کیفی برنامه های فرهنگی،تربیتی دینی و اخلاقی در مدارس مستلزم  داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند که این روحیه در مدیران و معلمان مدرسه شهدای شهرداری محسوس است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز