خبرگزاری کار ایران

کسب مدال طلای مهدی پوررهنما در مسابقات پاراتکواندوی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۴۵

در ادامه مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا در تایلند مهدی پوررهنما ورزشکار گیلانی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، در ادامه پیکار‌های پاراتکواندوی قهرمانی آسیا در تایلند در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم مهدی پوررهنما از گیلان در دور نخست ۲۲ بر صفر نماینده گینه نو را برد و یک پای فینال مشخص شد، در این وزن با توجه به حضور امیر محمد حقیقت شناس دیگر نماینده کشورمان و برتری ۱۶ بر یک این پاراتکواندوکار برابر نماینده کره جنوبی، دیدار فینال بین دو ملی پوش از کشورمان برگزار شد. 

در فینال تمام ایرانی این وزن، مهدی پوررهنما مقابل امیر محمد حقیقت شناس به پیروزی رسید و نشان طلا کسب کرد و حقیقت شناس نیز به نشان نقره دست یافت.

پیش از این مریم عبدالله پور دیگر ورزشکار گیلانی تیم ملی کشورمان در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود.

به این ترتیب در پایان رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا تیم ملی بانوان با ۲ مدال طلا و ۳ برنز و تیم مردان نیز با ۲ طلا و ۲ نقره قهرمان شدند.

هدایت تیم ملی پاراتکواندوی مردان کشورمان را پیام خانلرخانی سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان مربی و هدایت تیم ملی بانوان را عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی عنوان مربی برعهده داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز