خبرگزاری کار ایران

قاتلِ خاموش جان ۲ مرد را در هرسین گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۷۰

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو مرد ۲۲ و ۵۵ ساله بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرستان هرسین داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مسعود قلعه سفیدی، با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت هفت صبح امروز (۲۷ اردیبهشت) گفت: صبح امروز دو مصدوم با علائم مسمومیت با گاز منوکسید کربن توسط خودروی شخصی به بیمارستان شهدای هرسین منتقل شدند.

وی افزود: این دو مصدوم دو مرد ۲۲ ساله و ۵۵ ساله بودند که با انتقال به بیمارستان بلافاصله اقدامات پزشکی و CPR برای آنها انجام شد.

قلعه سفیدی گفت: متاسفانه این دو نفر خیلی زودتر جان خود را از دست داده بودند و با این اقدامات علائم حیاتی آنها برنگشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه بارها نسبت به خطرات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن هشدار داده ایم، گفت: مردم باید بدانند این مسمومیت شوخی بردار نیست و باید آن را جدی بگیرند و حتما در نصب وسایل گرمایشی دقت کنند.

وی افزود: در روزها و هفته‌های اخیر به دلیل وجود سامانه های بارشی مردم همچنان از وسایل گرمایشی استفاده می کنند و نیاز است همچنان نکات ایمنی را رعایت کرده و از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز