خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه:

مراجعه 110 هزار نفر به پای صندوق های رأی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۳۹

تاکنون مشکلی در برگزاری انتخابات نداشته‌ایم

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مراجعه 110 هزار نفر به پای صندوق های رأی در کرمانشاه خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در سطح شعب اخذ رای حوزه انتخابیه کرمانشاه گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی شعبانی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مطلوب برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه گفت: این مرحله از انتخابات در شهرستان کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی است و خوشبختانه تاکنون مشکلی در سطح شعب گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون اختلالی در هیچ یک از صندوق‌های رای گزارش نشده بیان کرد: تا ساعت 17 و 30 دقیقه امروز 110 هزار نفر در شعب اخذ رأی مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 52 درصد از این مراجعین آقا و 48 درصد خانم هستند، تصریح کرد: مراجعه این 110 هزار نفر به‌معنای 110 هزار رأی نیست، تعداد محدودی در بحث احراز هویت شرایط رأی‌دادن در این دوره رانداشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام رضایت از فرایند انتخابات الکترونیکی، تصریح کرد: بحث احراز هویت به صورت آنلاین و صندوق‌های الکترنیکی به صورت افلاین هستند.

وی با اشاره به تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت 20، تصریح کرد:  شرایط کاملا فراهم شده و تمامی مردم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه فرصت شرکت در انتخابات را دارند.

شعبانی از مردم درخواست مردم هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رای مراجعه کرده و رای خود را به صندوق بیندازند.

این مسئول از دستگیری ۲۵ متخلف انتخاباتی هم خبر داد و افزود: این افراد قصد تبلیغ در اطراف شعب را داشتند که برخی شائبه ها را ایجاد می کرد و در همین راستا دستگیر شده و با آنها برخورد شده است.

شعبانی در خصوص زمان اعلام نتایج هم گفت: با توجه به برگزاری الکترونیک انتخابات، به نظر می رسد نهایتا تا دو ساعت بعد از پایان رای گیری، نتایج اعلام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز