خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

مدیریت شهری در تصمیم‌گیری‌ها منتقدانه عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۰۳

استاندار اصفهان با بیان اینکه نگاه انتقادی اعضای شورای شهر در تصمیم‌گیری‌ها ضروری است گفت: مدیریت شهری در تصمیم‌گیری‌ها منتقدانه و در اجرای اهداف متحدانه عمل کند.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در همایش فرهنگی و آموزشی شوراهای اسلامی استان افزود: دشمن‌شناسی و بصیرت نیز بسیار مهم است تا جهت‌گیری مدیریت شهری بر همین اصل هدف‌گذاری شود؛ زیرا دوری از بصیرت به معنای حرکت در اردوگاه دشمن است.

 وی با تأکید براینکه با تصمیم غیرمدبرانه، امید جامعه از بین خواهد رفت، گفت: ازاین‌رو بایستی از نگاه اختلافی دوری کنیم.

 مرتضوی تصریح کرد: با نگاهی به تجربیات ادوار گذشته شوراها متوجه می‌شویم که در سال پایانی خدمت، اختلاف در مدیریت شهری اوج گرفته که نتیجه این اختلافات از دست رفتن فرصت خدمت به مردم و ایجاد جو سنگین ناامیدی در جامعه است، لذا در این دوره بایستی تلاش شود تا سال پایانی خدمت، به سال اختلاف و از دست رفتن فرصت‌ها تبدیل نشود.

 وی تأکید کرد: براین‌اساس اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران کاری کنند که امسال سال امیدآفرینی در سراسر استان باشد و از هرگونه تنش و اختلافی که سودی به مردم نمی‌رساند دوری کنند.

 استاندار اصفهان در مورد سیاست دولت در برابر شوراهای اسلامی، گفت: سیاست دولت حمایت جامع و کامل از مدیریت شهری و روستایی بوده و این رویکرد در قالب تأمین ماشین‌آلات، تجهیزات، امکانات و قیر مورد نیاز در راهسازی متبلور و بسیار متفاوت‌تر از دولت‌های گذشته بوده است.

 مرتضوی عنوان کرد: در استان اصفهان در سه سال گذشته ۶۵۹ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات خدمت شهرداران و مدیریت شهری توزیع شده است که قابل قیاس با دوره‌های گذشته نیست.

استاندار اصفهان یادآور شد: با روی کار آمدن شوراها مردم نسبت به مسائلی که در حوزه زندگی آنها اتفاق می‌افتد احساس مسئولیت بیشتری دارند که ارزشمند است، در حوزه ارتباط مردم با حاکمیت نیز شوراها نقش ویژه دارند و حلقه میانی این ارتباط هستند، این حلقه نقش دوسویه‌ای دارد که سبب برقراری ارتباط مناسب‌تر میان مردم و حاکمیت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با حضور شوراها تصمیمات دقیق‌تر و کاربردی‌تر شده است، بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار و مشارکت دادن سرمایه‌های مردم در مدیریت شهری یکی از مسائلی است که نباید از آن غفلت شود و شوراها دراین‌خصوص می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

استاندار اصفهان یادآور شد: البته زمانی شاهد حضور مؤثر شوراها هستیم که در مجموعه تصمیماتی که در نظام شورایی گرفته می‌شود اصول و نکاتی مدنظر قرار بگیرد که مهم‌ترین آنها مدیریت جهادی است و وقتی در مورد مدیریت جهادی در حوزه شوراها و مدیریت شهری صحبت می‌کنیم، بایستی ارکان نگاه مجاهدانه را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز