خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد؛

آمادگی زنجان با ۴۹۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای دور دوم انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۵۴

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، با ببیان اینکه تعداد شعبه‌های انتخابات دور دوم انتخابات ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار است، گفت: در دور دوم انتخابات زنجان، دو نماینده از حوزه‌های انتخابیه زنجان_طارم و خدابنده روز جمعه راهی مجلس می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، امروز در جمع خبرنگاران، با تاکید بر آمادگی استان برای برگزاری با شور و نشاط دور دوم انتخابات، اظهار کرد: این آمادگی برای دو حوزه انتخابیه زنجان_طارم و خدابنده است.

رئیس ستاد انتخابات استان، ادامه داد: در روز انتخابات 491 شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده مستقر می‌شوند.

وی تعداد شعبه‌های انتخابات حوزه انتخابیه زنجان – طارم را 199 شعبه ثابت و 132 صندوق سیار اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابیه خدابنده هم 90 شعبه ثابت و 70 صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا؛ سهم زنجان از ۲۹۰ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی پنج کرسی است، که صاحبان سه کرسی از حوزه‌های انتخابیه زنجان_طارم، ایجرود و ماهنشان و ابهر، خرمدره و سلطانیه معرفی و دو نماینده هم از حوزه‌های انتخابیه زنجان_طارم و خدابنده روز جمعه انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز