خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عملکرد مناسبی در حوزه هیات‌ها داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۲۶۰

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، فضای فرهنگی مناسبی را در شهر ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی در آئین اختتامیه اولین جشنواره سرود فرهنگ شهروندی "نواشهر" که در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) قزوین برگزار شد، افزود: به سهم خود از همه گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره نهایت تقدیر را دارم، همین‌طور از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری که با اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف، فضای فرهنگی مناسب و مثبتی را در شهر قزوین ایجاد می‌کند، تشکر می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر رعایت انصاف و عدالت در اظهارنظرها تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین براساس اذعان دوستان در حوزه هیات‌ها، مراسمات و در حوزه گروه‌های مساجد و محلات شهر و فرهنگسراها عملکرد مناسبی در این دوره از فعالیت خود داشته و عنوان داشتند که ما رضایت نسبی از اقدامات صورت گرفته داریم و از تلاش سازمان، اظهار رضایت و تشکر کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جشنواره سرود فرهنگ شهروندی "نواشهر" برای نخستین بار در شهر قزوین اجرا می‌شود ممکن است، کاستی‌هایی داشته باشد، لذا امیدواریم دومین جشنواره با آمادگی بهتر و شور و هیجان بیشتر با استفاده از ظرفیت شعرای بومی استان که در حوزه شهروندی اشعار خوبی دارند، برگزار شود.

فصیحی رامندی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری جشنواره‌هایی از این قبیل، فرهنگ شهروندی را در شهر خود توسعه و گسترش دهیم و گامی ارزشمند در این حوزه برداریم.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال درخواست داریم تا در انجام تکالیف و مسئولیت‌‌هایی که بر عهده داریم، به ما قدرت شناخت دهد تا بتوانیم خالصانه به مردم انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز