خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل جدید دادگستری قزوین:

با هم‌فکری و همراهی مشکل شرکت‌های خودرویی استان قزوین حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۶۳

سرمایه‌گذاران اهل حوصله باشند/با سرعت مشکل را حل می‌کنیم

رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین گفت: در مورد مشکلی که بابت شرکت‌های خودرویی در استان قزوین ایجاد شده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان دهیم؛ اتفاقی است که رخ داده اما اگر هم‌فکری و همراهی باشد در آینده‌ای نه چندان دور این مشکل حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین روز یکشنبه با حضور عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، حجت الاسلام نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، رجبی دادستان، اعلایی استاندار، بیگدلی نماینده تاکستان، مالکی نماینده سیستان، کاظمی معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری، ملکی‌پور فرماندار، قضات و مدیران دستگاه قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین الملل برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا در این مراسم اظهار کرد: یکی از مطالبات مهمی که در این سال‌ها مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند نیز اجرای طرح تحول بود و تاکید فرمودند که روزآمد هم بشود و اینکه اگر دستگاه قضائی ما به دنبال اجرای حق و عدالت است باید اجرای این سند را دستور کار قرار دهد.

وی افزود: یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده بحث پیشگیری از وقوع جرم است.

رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین بیان کرد: امروز مشکلات ریز و درشتی که ما در استان به آن گرفتار هستیم و ذهن همه ما را مشغول کرده به دلیل همین موضوع پیشگیری از وقوع جرم است که به آن توجه نکردیم.

مصطفوی‌نیا ابراز کرد: می‌بینیم که در حریم رودخانه هتلی ساخته می‌شود، در زمینی که برای بیت‌المال است تصرف می‌شود و بعد از اینکه چندصد دستگاه خانه ساخته می‌شود آن وقت ما می‌آییم برای قلع و قمع! اینکه دوتا آجر نبود؛ ما کجا بودیم؟ آیا مسئولیت ما تعریف نشده بود؟

این مسئول ارشد قضایی استان تاکید کرد: حتما باید برای این موضوع و ماموریت پیشگیری از وقوع جرم همه ظرفیت‌های نظام پای کار بیاید و فقط نگاه به دستگاه قضائی یا نیروی انتظامی نباشد در غیر این صورت با چالش‌هایی مواجه می‌شویم.

وی اذعان کرد: مردم ما از حاکمیت انتظار دفاع دارند؛ حالا برخی از روی غفلت یا طمع کارهایی را انجام دادند و اکنون به ما پناه آوردند. دستگاه قضائی ملجأ و پناهگاه است؛ دست رد هم نمی‌زنیم که بگوییم «آن موقع که تو رفتی این سرمایه‌گذاری را انجام دادی از منِ دستگاه قضاء که مشورت نگرفتی...» نه ما این ادبیات را در قبال کسی که مظلوم است و به او ظلم شده و پناهی جز ما ندارد به کار نمی‌بریم و حتماً کمکش می‌کنیم.

مصطفوی‌نیا افزود: اما در هر صورت افرادی که متضرر شدند باید اهل حوصله باشند تا مشکل حل شود اما مطمئن باشند که ما اهل سرعتیم و در کنار دقت، باید حتما اقدامات ما سریع باشد چراکه صورت ارزش پول و وضعیت اقتصادی جامعه به گونه‌ای است که باید منافع مردم در نظر گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: می‌خواهیم کمک کنیم و مشکل را حل کنیم؛ لذا اگر دست روی دست بگذاریم دچار خساراتی می‌شویم که جبران ناپذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز