خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

کار در استان قزوین پیچیدگی‌های خاص خود را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۹۸

استاندار قزوین گفت: شاید در نگاه اول کار در قزوین به نظر ساده باشد، اما پیچیدگی‌های خاصی دارد و کار در دستگاه قضایی سخت است و امید که منافع مردم تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین روز یکشنبه با حضور عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، حجت الاسلام نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، رجبی دادستان، اعلایی استاندار، بیگدلی نماینده تاکستان، مالکی نماینده سیستان، کاظمی معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری، ملکی‌پور فرماندار، قضات و مدیران دستگاه قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین الملل برگزار شد.

محمد‌مهدی اعلایی در این مراسم گفت: در فضای حاکم بر عالم که دشمنان وقایعی ما را ایجاد کردند، تا ما را وارد چالش های جدی کنند؛ اما امروز به لطف الهی دیدیم که خودشان دچار مصائب و گرفتاری شدند.

وی افزود: امروز اتفاقاتی که در دانشگاه‌های آمریکا رخ داده عبرت انگیز و جالب است.

اعلایی بیان کرد: پس از حمله شجاعانه به اسرائیل دشمنان تصور می کردند کشور ما دچار چالش می شود اما می‌بینید که آرامش و امنیت کشور در حد ایده آل است و دشمنان مستاصل شده اند که جای شکر گذاری دارد. 

استاندار قزوین یادآور شد: از آقای شعبانی به پاس دو سال خدمت صادقانه در دادگستری قزوین تشکر و قدردانی می‌کنم و ایشان با اخلاص و تعهد و دلسوزی و تقید به آرمان‌ها خدمت کردند و ویژگی های یک مدیر اسلامی را داشتند و امیدواریم دستگاه قضا از توانمندی ایشان همچنان استفاده کند.

وی افزود: برای حجت الاسلام مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری جدید آرزوی موفقیت می‌کنیم و یادآور می‌شویم که شاید در نگاه اول کار در قزوین به نظر ساده باشد، اما پیچیدگی های خاصی دارد و کار در دستگاه قضایی سخت است و امید که منافع مردم تامین شود. 

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات دو ساله علی شعبانی رئیس کل سابق، حجت الاسلام مصطفوی‌نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز