خبرگزاری کار ایران

یک مسئول اعلام کرد؛

امداد رسانی راهداران زنجان به بیش از ۴۵۰ خودروی گرفتار در کولاک

امداد رسانی راهداران زنجان به بیش از  ۴۵۰ خودروی گرفتار در کولاک
کد خبر : ۱۴۵۲۶۴۹

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان گفت: طی ۶۰ ساعت گذشته نیروهای راهداری به بیش از ۴۵۰ خودروی گرفتار در کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی احمدی، ظهر امروز، با اشاره به آخرین وضعیت محور زنجان_تهم_چورزق در کولاک اخیر اظهارداشت: افزون بر این نیروهای راهداری با حضور فعال خود از آغاز کولاک روز شنبه تاکنون به ۴۵۰ خودرو گرفتار امداد رسانی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: همچنین در این مدت نیروهای راهداری اقدام به تیغ‌زنی و نمک‌پاشی محور با ۲۵۰ تن شن و نمک اقدام کردند.

احمدی، یادآور شد: هم‌اکنون تمام ۱۳ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان با ۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در محور تهم_چورزق مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی، به کاربران جاده‌ای توصیه کرد با توجه به کولاک و عدم دید کافی در این محور، از محورهای جایگزین استفاده کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان گفت: با وجود وزش باد شدید و کولاک در اکثر مناطق این استان، آزاد راه زنجان_قزوین کیلومتر ۲۵ الی ۳۵ با ۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک ،۷ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین و ۱۲ نیروی راهداری به نمک پاشی و یخ زدایی اقدام کرده اند.

احمدی در پایان اضافه کرد: برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است.

به گزارش ایلنا؛ امروز دمای هوا در محور تهم_چورزق منفی ۱۵ درجه گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز