خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان خبر می دهد؛

کشف جسد توسط ماهیگیران محلی در دریاچه سد کارون 3 /بخشدار قارون: جسد از اهالی ایذه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۰۱

حوالی ساعت 19 روز گذشته ماهیگیران محلی در نزدیکی پل سه بلوطک دزپارت از کشف یک جسد مجهول الهویه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منابع محلی در نزدیکی پل سه بلوطک از کشف جسد متعلق به یک مرد حدودا 50 ساله در دریاچه کارون ۳ خبر دادند. 

این منابع که از ماهیگیران محلی این منطقه می باشند به سرعت موضوع را با نیروهای نظامی و انتظامی در میان گذاشتند. 

به دنبال انتشار تصاویری از این جسد که سر و صورت او با چسب و بدن او با پتو پیچیده شده بود، موضوع به خبر یک فضای مجازی منطقه تبدیل شد.

در همین خصوص فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با تایید این خبر به ایلنا گفت: به دنبال کشف و انتقال جسد هم اکنون موضوع در دست بررسی کارشناسان قرار دارد  و بزودی نتیجه نهایی اعلام می‌شود. 

در ادامه این بررسی‌ها و در آخرین پیگیری‌های صورت گرفته، سید محسن حسینی بخشدار قارون دقایقی پیش به ایلنا گفت: بر اساس گزارشات، جسد توسط ماهیگیران محلی و زمانی که روی آب در حوالی پل شهید علیدادی بخش قارون شناور بوده کشف و به پاسگاه گزارش داده می‌شود که با انتقال جسد به ایذه امروز هویت وی تعیین می شود. 

حسینی افزود: شخص پتو پیچ شده متولد سال 1360 و از اهالی شهرستان ایذه است که در چند روز گذشته پلیس ایذه گزارشاتی مبنی بر مفقودی او دریافت کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز