خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

۱۱۴ شکایت مردمی در جهاد کشاورزی قزوین بررسی شد

۱۱۴ شکایت مردمی در جهاد کشاورزی قزوین بررسی شد
کد خبر : ۱۴۱۴۸۳۱

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۴ فقره درخواست و شکایات مردمی به این مدیریت ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، حمید زینالی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد شکایات واصل شده ۵۴ مورد مربوط به سامانه سامد است که با موضوعات آب و خاک، تسهیلات، امور اراضی ، مطالبات گندم‌کاران، تخلفات نانوایان و سایر موارد ثبت شده است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین ۴۵ مورد گزارشات مردمی به‌صورت تماس تلفنی دریافت شده که موضوعاتی همچون تغییرکاربری اراضی کشاورزی، تخلفات نانوایان، اصناف و بذر را شامل می‌شود.

به گفته این مسئول‌ میانگین مدت زمان پاسخ‌گویی به شکایات مردمی  ۳ روز بوده است.

زینالی خاطر نشان کرد: همجنین ۳ فقره شکایت از دفتر بازرسی استانداری قزوین، ۵ فقره شکایت از دفتر بازرسی وزارت متبوع و ۷ مورد شکایت از سامانه اداره کل بازرسی استان قزوین به این سازمان واصل شده است.

وی افزود: مهمترین موضوعات این شکایات رسیدگی به رفع تداخلات اراضی، نحوه عملکرد نانوایی‌ها، شیوه توزیع آب، درخواست سند جهت اراضی، مجوز احداث گل‌خانه، تعیین تکلیف زمین واگذاری اراضی و تمدید پروانه بهره‌برداری بوده که همه درخواست‌ها رسیدگی و پاسخ لازم در میانگین مدت زمانی ۷ روز تهیه و ارسال شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز