کمیته مشترک نظارت و مدیران مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی البرز برگزار شد
جلسه مشترک اعضای کمیته نظارت و مدیران مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی استان البرز با هدف رفع مشکلات برای خدمترسانی هرچه بهتر به کاربران جادهای و تبیین شرایط نظارت بر این مراکز برگزار شد.
به گزارش ایلنا از البرز، مریم یوسفزاده، مسئول مجتمعهای خدماتی، رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز از برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیته نظارت و مدیران مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی استان در مجتمع نغمه سرای الموت خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با هدف رفع مشکلات پیشروی مدیران مجتمعهای خدماتی رفاهی برای خدمترسانی هرچه بهتر به کاربران جادهای و تبیین شرایط نظارت بر این مراکز برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه هریک از حاضران نظرات خود را بیان کردند و با همفکری و همافزایی زمینه پشبرد اهداف این حوزه را بیش از پیش فراهم کردند، افزود: در نظر داریم این نشستها را به صورت فصلی برگزار کنیم.
این مسئول در ادامه توضیح داد: در حال حاضر 11 مجتمع خدمات رفاهی در راههای مواصلاتی استان فعال هستند و بهصورت مستقیم نظارت بر آنها توسط کمیته بازدید مشترک انجام میپذیرد.
وی افزود: کمیته بازدید مشترک نظارت بر مجتمعهای خدماتی و رفاهی، با حضور کارشناس ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان، بهداشت اماکن استان، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، شرکت ملی پخش، ستاد اقامه نماز و میراث فرهنگی برای افزایش خدمات مطلوبتر به مسافران، کنترلهای نظارتی اعمال میکنند.
یوسفزاده با بیان اینکه مجتمعهای خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند، گفت: وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها به طور مستمر توسط کمیته نظارت و کارشناسان بازدید ادارات راهداری شهرستانها بررسی میشود.
مسئول مجتمعهای خدماتی، رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز در پایان خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه 141 مراجعه کنند.
در این جلسه از کارشناسان بازدید مجتمعهای خدماتی رفاهی استان تقدیر شد.