خبرگزاری کار ایران

توزیع گوشت گرم وارداتی در فروشگاه های یزد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۰۳۲

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد از توزیع گوشت گرم گوسفندی با قیمت مصوب ۲۹۵ هزار تومان در فروشگاه‌های استان خبر داد.

محمدرضا پاکدل در گفت و گو با ایلنا با اشاره به سیاست‌های مهار تورم در گروه‌های کالایی مهم مصرفی مردم اظهار داشت: در این خصوص اقدامات کوتاه مدتی برای افزایش قدرت خرید مردم در نظر گرفته شد و واردات گوشت گرم گوسفندی نیز در همین راستا است.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی از مشکلات وقفه دو ماهه در واردات گوشت رخ داد و با پیگیری‌های متعدد از این ماه تامین گوشت وارداتی آغاز شده است افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در هر هفته دو محموله ۱۳ تنی به استان وارد و در فروشگاه ها توزیع شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: توزیع گوشت گرم وارداتی با هدف کنترل قیمت گوشت گرم انجام می‌شود و این کار تا تنظیم بازار استان ادامه دارد.

وی همچنین از تامین گوشت منجمد برای مراکز عمده مصرف خبر داد و افزود: گوشت منجمد برای رستوران ها و مراکزی که مصرف بالایی دارند تامین می شود تا گوشت گرم مورد مصرف سبد خانوار به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.

پاکدل همچنین با اشاره به مشکلات دامداران در تامین نهاده دامی و سیاست‌های حمایتی دولت از دامداران افزود: برنامه بلند مدت تامین گوشت برای مصرف کننده نیز در دستور کار است که در این خصوص مقرر شده نهاده های دامی برای تولید گوشت در اختیار دامداران قرار بگیرد و موضوع واردات نهاده های دامی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه اقدامی که در راستای تنظیم عرضه و تقاضا در سطح بازار انجام می شود قطعا در تعدیل نرخ گوشت تاثیر دارد اضافه کرد: امید است با سیاست گذاری هایی که در حال اجرا است در آینده نزدیک نیازی به واردات گوشت گرم نباشد و با توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران این کالای مصرفی در داخل تولید و در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز