خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت وزیر بهداشت خبر داد؛

تحویل موقت بیمارستان ولیعصر اراک تا اواخر آبان ماه

تحویل موقت بیمارستان ولیعصر اراک تا اواخر آبان ماه
کد خبر : ۱۳۹۴۱۱۸

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر اراک اواخر آبان ماه سال جاری برای پذیرش بیماران تحویل موقت می‌شود، گفت: این طرح درمانی باید در بازه زمانی مذکور تحویل موقت شود و برخی طبقات نیز به مرحله تجهیز برسد.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از طرح توسعه بیمارستان ولیعصر اراک در جمع خبرنگاران، افزود: اصرار بر این است که پروژه بیمارستان ولیعصر تا چند ماه دیگر تحویل موقت شود، امروز بازدید فنی انجام شد و تیم کارشناسی در این مرکز درمانی مستقر شدند.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی این پروژه حدود 15 سال قبل آغاز شده و تأخیر در بهره‌برداری از آن بیش از این دیگر توجیه‌پذیر نیست، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این طرح از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ماده 37 تأمین شده و در این راستا مشکلات مالی وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: تجهیز بیمارستان ولیعصر اراک از طرح های اولویت‌دار وزارت بهداشت است و هم اکنون هیئت امنا در حال ارسال تجهیزات برای این مرکز بهداشتی و درمانی هستند.

رحیمی در خصوص تأمین نیروی انسانی در مراکز بهداشتی و درمانی استان مرکزی و به ویژه بیمارستان ولیعصر اراک، تصریح کرد: مجوز استخدام بیش از 1000 نیرو برای بخش درمان استان مرکزی پیش‌بینی شده که بخش بزرگی از آن برای بیمارستان ولیعصر اراک پیش‌بینی شده است.

وی به تکمیل فاز جدید بیمارستان آیت‌اله خوانساری اراک اشاره کرده و بیان داشت: 300 میلیارد ریال اعتبار برای تأسیسات موتورخانه بیمارستان آیت‌اله خوانساری اراک تخصیص یافته که هفته آینده تزریق مالی در این مجموعه اعمال می‌شود. اکنون 99 درصد فاز 3 این طرح بهداشتی و درمانی به پیشرفت فیزیکی رسیده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به طرح‌های بهداشتی و درمانی در حال ساخت حوزه سلامت در استان مرکزی اشاره داشته و تأکید کرد: 168 پروژه بهداشتی و درمانی در این استان در حوزه نظام سلامت فعال است که از این تعداد 5 پروژه ظرف سال جاری تعیین تکلیف می‌شوند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز