خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

نظارت بر فروش بلیت اربعین در البرز تشدید می‌شود

نظارت بر فروش بلیت اربعین در البرز تشدید می‌شود
کد خبر : ۱۳۸۹۶۲۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با تاکید بر تشدید نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین حسینی گفت: نمایندگان این اداره‌کل با استقرار مداوم در پایانه مسافربری شهید کلانتری بر نحوه فروش بلیت و ارائه خدمات به زائران نظارت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی‌فر در ارتباط با فروش بلیت برای زائران اربعین اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه‌های مربوط در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین امسال، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران، تیم‌های این اداره‌کل در قالب میز خدمت راهنمای زائر در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج مستقر شده‌اند.

این مسئول در ادامه قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین را در البرز اعلام کرد و افزود: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره، 800 هزار تومان، 32 نفره، 635 و برای اتوبوس‌های 44  نفره نیز 500 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری البرز یادآور شد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 2000141 انعکاس دهند.

میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز نیز اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، این اداره‌کل برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران، به برپایی میز خدمت در پایانه شهید کلانتری کرج  اقدام کرده است.

وی هدف از برپایی میز خدمت را پاسخگویی و راهنمایی بهتر به زائران حسینی اعلام کرد و گفت: علاوه بر این با برپایی این میز راه فعالیت برخی از افراد سودجو بسته می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه بررسی و برخورد با تخلفات احتمالی و پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های زائران حسینی از دیگر کارکردهای میز خدمت است، افزود: کارشناسان این اداره‌کل  به صورت مستمر مسئول پاسخگویی به زائران هستند و زائران می‌توانند برای هرگونه درخواست راهنمایی یا رفع مشکلات احتمالی به این میز مراجعه کنند تا در اسرع وقت مشکل آن‌ها برطرف شود.

قدمی تاکید کرد: همچنین مراجع نظارتی تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی نیز به صورت مرتب از این میز بازدید و روند ارائه خدمات به زائران را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز