در فصل بهار سال جاری؛
245 هزار قزوینی برای دریافت کمک با پلیس تماس گرفتند
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از برقراری تماس تلفنی 245 هزار و 422 شهروند قزوینی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل قلیپور گفت: در 3 ماهه نخست امسال در نتیجه تماسهای تلفنی با مرکز 110 تعداد 73 هزار و 529 مورد یعنی 30 درصد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: 12 هزار و 63 مورد از تماسها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و 90 فقره این تماسها غیرقابل رسیدگی از قبیل مزاحمت تلفنی و عدم ارتباط پیام از طریق انتظامی بوده است.
وی با بیان اینکه شهرستانهای قزوین، البرز و تاکستان به ترتیب در رتبههای اول تا سوم این تماسها هستند، افزود: از ابتدای سال جاری کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با یکهزار و 627 نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران با تلفن 110 تماس حاصل کرده که با بررسیهای دقیق صورت گرفته 98 درصد آنان از ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کردهاند.