خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تاکید شد؛

تیم جدید اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویر احمد با تمام توان همراه دولت و سایر قوا خواهد بود

تیم جدید اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویر احمد با تمام توان همراه دولت  و سایر قوا خواهد بود
کد خبر : ۱۳۶۴۹۸۵

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تیم جدید این اتاق با تمام توان همراه دولت سیزدهم و سایر قوای سه گانه در این استان خواهد بود و اساسا به دنبال عمل گرایی است نه تئوریه پردازی.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "عبدالله قبادی" در هفتادمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی و با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی برگزار شد، اظهارداشت: به دنبال رفع موانع و کنار گذاشتن اخلال کنندگان در مسیر تولید هستیم، عوامل انسانی اخلال گر در مسیر تولید وجود دارد و در بعضی جاها مشکل‌تراشی می‌کنند، بنابر این رویکرد اتاق بازرگانی یاسوج تغییر کرده و به سمت کارآیی و عمل خواهد رفت و از تئوری پردازی صرف دوری می کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: مدیریت جدید اتاق بازرگانی یاسوج دست همه مدیران و بخش خصوصی را به منظور رونق تولید به گرمی می‌فشارد و این اتاق همواره در کنار مجموعه دولت بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید دو راهبرد مهم کشور بوده که تحقق آن با هم‌افزایی و وحدت امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: این اتاق مشاور سه قوه تصمیم گیر و تصمیم ساز بوده و در همه زمینه‌ها همراه دولت است.

قبادی افزود: انتظار داریم که سازمان‌ها، نهادها و مدیران دولتی کمک کار بخش خصوصی باشند و برنامه بدهند و از اتاق بازرگانی مطالبه گری کنند، همانطوری که ما در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغالزایی از ادارات دولتی مطالبه‌گری خواهیم کرد.

این فعال اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه این اتاق برای تحقق شعار در کنار سایر دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادهای مختلف قرار دارد، ادامه داد: اجرایی نشدن برخی مصوبات شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی یکی از مهم ترین دغدغه های اتاق بازرگانی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صادرکنندگان را از اهداف مهم تیم جدید این اتاق برشمرد و اظهارداشت: در بحث امور بازرگانی و واحدهای تولیدی و ارائه خدمات نقش تسهیل‌گری خواهیم داشت.

وی افزود: برخی از بانک‌ها از موانع و مشکلات اصلی تولید و انجام فعالیت اقتصادی بشمار می روند که با مدیریت و برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات کارشناسی شده، انتظار داریم این مشکلات مرتفع شوند.

به گزارش ایلنا، " عبدالله قبادی" که اکنون ریاست اتاق بازرگانی یاسوج را برعهده دارد علاوه براینکه فعال اقتصادی استان در حوزه صنعت و تولید است، ۱۶ سال عضویت در هیأت نمایندگان و نایب رئیسی اتاق بازرگانی این شهر را در نیز کارنامه خود به  همراه دارد.

او اکنون مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور سرمایه‌گذاری است که البته مسؤل زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی، نفت و گاز و محصولات پایین دستی آن در این استان هم است.

"جبار کیانی"رئیس سابق اتاق بازرگانی یاسوج 16 سال ریاست این اتاق را برعهده داشت که براساس آئین‌نامه‌ها و قوانین، دیگر امکان اینکه در این جایگاه بماند را نداشت و در روز یازدهم اردیبهشت ماه امسال، " قبادی" جایگزین "کیانی" در اتاق بازرگانی یاسوج شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز