خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

نباید از جوانان برای هماهنگ شدن با ستادهای انتخابات سوء استفاده شود

نباید از جوانان برای هماهنگ شدن با ستادهای انتخابات سوء استفاده شود
کد خبر : ۱۳۶۳۲۴۲

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در انتخابات وظیفه داریم و نباید بی‌تفاوت باشیم، باید فعال انتخاباتی باشیم اما فعال انتخاباتی بودن با ستاد یک کاندیدا هماهنگ شدن متفاوت است، نباید از جوانان برای این قبیل مسائل سوءاستفاده کنیم، اگر چنین شود هم خودمان ضایع می‌شویم و هم حرکتمان ضایع می‌شود، هم تاریخ مصرف ما تا چند روز بعد از انتخابات خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور اظهار کرد: شما با حسن انتخابی که در برگزیدن مسئول استانی داشته‌اید، در حقیقت خواسته‌اید بگویید که قصد دارید فعالیت‌های فرهنگی، ایمانی، تحکیم اعتقادات اسلامی، اخلاق اسلامی، سبک زندگی قرآنی و دینی را در نوجوانان محکم کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: آن‌هایی که عضو مجموعه شما می‌شوند الگو و نمونه هستند، این‌ها در اخلاق، رفتار، تواضع و محبت به دیگران طوری می‌شوند که دیگران می‌توانند آنان را الگو قرار کنند و خودشان را بر اساس آن‌ها بسازند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ممکن است ما بگوییم مردم دیگر گوششان به این حرف‌ها بدهکار نیست و سرشان در موبایل و تبلت است، اما باید بدانیم خداوند و ائمه (ع) مردم را آماده کرده‌اند تا حرف قرآن و دین را گوش کنند، در آئین رضوی، علوی، قرآن و دین این‌گونه نیست که بالای منبر برویم و بقیه بگویند این حرف‌ها چه ربطی به ما دارد، بلکه خدا قبلاً در دل آن‌ها ارتباط برقرار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یک چیزهایی برای اینجور فضاهایی که شما در آن فعالیت می‌کنید نگران‌کننده است، برای مثال مباحث انتخاباتی ممکن است تمام سامانه‌های ساخته شده دست شما را از هم فرو بپاشاند و قلع و قمع کند، باید موضعی مانند موضع رهبر حکیم انقلاب باشید که تحت تأثیر فضاهای زودگذر نباشد و فعالیت‌ها روی ارکان و اصول باشد، چون این‌ها همیشه می‌مانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اگر بیاییم با ارزش‌های محکم و مبانی مستحکم دینی هماهنگ شویم ماندگار خواهیم بود، یکی از جاهایی که شما می‌توانید دانش‌آموزان را سر و سامان دهید، این است که آن‌ها را پای ثابت نماز جمعه بار بیاورید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز