خبرگزاری کار ایران

معاون ورزشی و تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد؛

اتاق فرار در باغ گلها منتظر گردشگران شهر اصفهان/ برگزاری برنامه "هم بازی" در نوروز ۱۴۰۲

اتاق فرار در باغ گلها منتظر گردشگران شهر اصفهان/ برگزاری برنامه "هم بازی" در نوروز ۱۴۰۲
کد خبر : ۱۳۴۲۷۲۱

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه "هم بازی" در نوروز ۱۴۰۲ توسط معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احسان بعیدی گفت: معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۲، با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی ویژه برنامه هایی را تهیه کرده است که از آن جمله می توان به برنامه "هم بازی" اشاره کرد.

وی اظهار کرد: برنامه های بازی، تفریحی و سرگرمی با نام هم بازی در باغ غدیر از چهارم لغایت دوازدهم فروردین ماه و از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۳۰ برای مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی برگزار می شود. 

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: در این برنامه که سال گذشته نیز برگزار شد، باغ غدیر به بازیکده تبدیل می شود و حاضران محیطی شاد را در نوروز به همراه خانواده هایشان تجربه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در نوروز امسال برنامه "هم بازی" با ۱۵۰ بازی مختلف ویژه کودکان و خانواده ها شامل انواع بازی های صفحه ای، ابربازی، بازی های محلی و سنتی، بازی های جنبشی و حرکتی و گیم ها برگزار خواهد شد. 

بعیدی خاطرنشان کرد: در این برنامه خانواده ها می توانند ضمن تجربه بازی های مختلف، ساعاتی شاد را با یکدیگر در باغ غدیر اصفهان سپری کنند و از این محیط نیز لذت ببرند.

وی از برنامه اتاق فرار به عنوان دیگر برنامه نوروزی این معاونت نام برد و خاطر نشان کرد: برنامه اتاق فرار گلها برای اولین بار در کشور و در شهر اصفهان برگزار می شود.

 معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در اتاق فرار که در باغ گلها برگزار می شود، شرکت کنندگان برای حضور در این برنامه و برای دریافت نقشه هزینه اندکی را پرداخت کرده و نقشه را دریافت می کنند و بعد از کنشگری و کنکاش جوایزی نقدی نیز به آنها تقدیم می شود.

وی اظهار کرد: اتاق فرار رویدادی کنشگری است که از صبح و با آغاز فعالیت باغ گلها، این برنامه هم آغاز می شود.

 بعیدی در پایان تصریح کرد: شرکت کنندگان در این رویداد هم از محیط باغ گلها بازدید می کنند و هم رویدادی کنشگری را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز