خبرگزاری کار ایران

فردا یکشنبه؛

برخی مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

 برخی مدارس ابتدایی  چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد
کد خبر : ۱۳۲۲۳۱۸

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی برخی شهرستان‌های استان در روز یکشنبه (دوم بهمن ماه) به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ارشاد شاهقلی شنبه شب افزود: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی تمام کودکستان‌ها، مدارس ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، کیار، سامان و کوهرنگ(به غیر از بخش بازفت) در نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

وی گفت: فعالیت آموزشی مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستان ها نیز ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و در نوبت بعد از ظهر نیز یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

شاهقلی اظهارداشت: تمام مهدهای کودک، مدارس شهرستان‌های لردگان، اردل، فلارد، خانمیرزا و بخش بازفت ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و در نوبت بعد ازظهر نیز یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس تحلیل آخرین مدل ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اواسط هفته آینده در سطح استان جوی پایدار استقرار خواهد داشت و در این مدت آسمان استان کمی تا قسمتی ابری در برخی از مناطق مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و از اواسط هفته افزایش ابر و ناپایداری‌های ضعیفی در مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت، زمان ماندگاری هوای سرد و یخبندان در سطح استان انتظار می‌رود.

در سال تحصیلی جدید ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز