خبرگزاری کار ایران

با تاکید بر ظرفیت‌های بازار بهینه‌سازی؛

فراخوان پذیرش طرح‌ در پویش استارت‌آپی بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی منتشر شد

فراخوان پذیرش طرح‌ در پویش استارت‌آپی بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی منتشر شد
کد خبر : ۱۳۲۰۸۶۵

فراخوان پذیرش طرح‌ در پویش استارت‌آپی بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی با تاکید بر ظرفیت‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست منتشر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی شریف‌زاده، دبیر ستاد توسعه فناوریهای حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اظهار کرد: این رویداد ملی که در قالب برنامه‌ای هشت هفته‌ای به‌طور برخط و نیمه‌حضوری و با حمایت "صندوق نوآوری و شکوفایی" و همکاری "شتاب‌دهنده مهام توس”  برگزار می‌شود، در نظر دارد تا در خصوص افزایش بهره‌وری انرژی و تلاش در جهت رفع چالش ناترازی انرژی در کشور، از طریق برنامه‌های متنوع توانمندسازی و تیم‌سازی و تحریک ظرفیت‌های نوآوری، نسبت به تشویق فعالان حوزه انرژی و محیط‌زیست و تسهیل ورود نخبگان دانشگاهی به اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی صنعت انرژی کشور، گام‌های مهمی را بردارد. 

وی افزود: نخبگان و پژوهشگران دانشگاهی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها و همچنین صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف انرژی، از مخاطبان اصلی این پویش ملی خواهند بود که می‌توانند طرح‌های استارت‌آپی خود را به دبیرخانه پویش ارسال کنند. 

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی با اشاره به اینکه پویش استارت‌آپی بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست برنامه‌ریزی شده افزود: محورهای این پویش شامل افزایش نقش فناوری‌های نوین در ارتقاء بهره‌وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف انرژی مبتنی‌بر ساختار بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌‌زیست و تغییر نگرش در مصرف انرژی با بکارگیری علوم شناختی و رفتاری (با تمرکز بر ابعاد روانشناختی و جامعه شناسی مصرف‌کنندگان) است.

شریف‌زاده در پایان به بخشی از مزایای شرکت در این پویش پرداخت و اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این پویش و در طول مدت برگزاری رویداد، ضمن آشنایی با ظرفیت‌های موجود بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌‌زیست می‌توانند از کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی استفاده کرده و از تجارب موفق صنایع و خبرگان در حوزه بهینه‌سازی انرژی بهره‌مند شوند. همچنین، طرح‌های برگزیده‌شده توسط کمیته داوری، می‌توانند تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان از حمایت مالی برخوردار شوند. 

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از برنامه‌های پویش و ارسال طرح‌ به پایگاه برخط پویش ملی بهره‌وری و مدیریت مصرف در انرژی به آدرس  https://mahamtoos.ir/pooyesh  مراجعه کنند.

حضور در نشست‌های این رویداد و شرکت در دوره‌های آموزشی و توانمندسازی برای همه مخاطبان، بدون هزینه بوده و در پایان رویداد به شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور در رویداد اعطاء خواهد شد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز