خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین خطاب به شهردار؛

مگر شورای شهر و مردم سرباز شما هستند که با وعده تو خالی آن‌ها را سرکار گذاشته‌اید

مگر شورای شهر و مردم سرباز شما هستند که با وعده تو خالی آن‌ها را سرکار گذاشته‌اید
کد خبر : ۱۲۹۸۷۳۶

رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین در انتقاد به عملکرد شهردار و عدم تحقق وعده‌ها گفت: فقط و فقط ۳۰ درصد از بودجه شما در شش ماه اول محقق شد، چرا؛ آقای شهردار؛ ما در این مدت چه کردیم که اکثر سرمایه‌گذاران بومی بخش مسکن را به شهرهای شمالی فراری دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  ولی چگینی در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شورای ششم گفت: ما در این یک سال و چند ماه، هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم، هیچ کاری؛ من و همکارانم ماه‌ها تلاش کردیم و از بین ده‌ها گزینه تصدی پست شهرداری با مشورت خردمندان و صاحبان تجربه به کسی رأی دادیم که دهه‌ها در پست‌های مختلف مدیریتی خوش درخشیده بود و در صحن شورا هم قول‌های قشنگی برای شروع فصلی نو در کار و سازندگی برای کهن شهر قزوین داد.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین خطاب به شهروندان ادامه داد: مردم عزیز از این لحظه به بعد، من بر اساس قولی که به شما داده‌ام ،تمام تلاشم را خواهم کرد که زبان گویای شما باشم و برای عمل به این مهم، از هیچ کسی هراسی نخواهم داشت.

وی در ادامه خطاب به شهردار عنوان کرد: اما آقای شهردار؛ از بودجه دو هزار و دویست میلیاردی چه خبر؛ از حضور سرمایه‌گذاران بزرگ و ملی چطور، کسب درآمدهای پایدار به کجا رسید، از اجرای 101 ابر پروژه و... چه خبر، پائیز تمام شد و جوجه‌ای برای شمردن نیست که هیچ، تمام تخم مرغ‌ها هم لق از آب درآمد.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: فقط و فقط ۳۰ درصد از بودجه شما در شش ماه اول محقق شد، چرا؛ آقای شهردار؛ ما در این مدت چه کردیم که اکثر سرمایه‌گذاران بومی بخش مسکن را به شهرهای شمالی فراری دادیم؛ آقای شهردار؛ ما مدت‌هاست منتظریم یکی از آن سرمایه‌گذاران کلانی که گفتید می‌آورم را ببینیم و همچنان منتظریم که شما تحولی شگرف در حوزه گردشگری کهن شهر قزوین ایجاد نمائید.

عملکرد ضعیف در پروژه‌های نیمه تمام

چگینی ادامه داد: درمورد پروژه‌های عمرانی نیمه تمام؛ شرمنده مردم هستم که می‌گویم آقای شهردار در صحن شورا تضمین داد که سال 1401 سال اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی عنوان کرد: مردم عزیز ما در این یک سال، سبزه میدانی را به پایان رساندیم که هنوز نیمه کاره است، محوطه کوچکی را در باراجین افتتاح کردیم که انگار رویمان هم نشد آن را به صورت جدی رسانه‌ای کنیم، تقاطع یادگار امام (ره )را داریم که ماه‌ها است وعده افتتاح در هفته بعد را می‌دهیم و البته نسیم شمالی که این پروژه حاصل عملکرد شورای قبل بود و دیگر هیچ.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر بیان کرد: کارهایی که سرجمع بودجه‌ای که در این یک سال برای آن‌ها هزینه شد شاید و شاید بودجه ساخت یک پارک متوسط در شهر هم نباشد، فصل عمران هم تمام شد و ما ماندیم با پروژه‌های مهم و کلیدی از جمله کمربند شرق، تقاطع امام رضا (ع) ساختمان شهرداری، حکم آباد و ...که با این فرمان سال‌ها باید منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: آقای شهردار مگر شورای شهر، مدیران سازمان‌ها، نهادها و مردم سرباز شما هستند که با وعده و وعید تو خالی آن‌ها را سرکار گذاشته‌اید.

کاهش سطح کارشناسی مدیران در نتیجه انتصابات

این عضو شورای شهر درمورد انتصابات گفت: در این مدت چندین مدیر تغییر کرد به امید بهتر شدن شرایط، که متاسفانه نه تنها شرایط بهتر نشد بلکه سطح کارشناسی در مدیران نیز کاهش یافت، مدیرانی که چندین نفر از آن‌ها را خودتان هم بیش از شش ماه برنتابیدید و برکنار کرده و کماکان این قصه ادامه دارد، مدیرانی که به آن‌ها ابلاغ کردید، به پیگیریهای شورا چشم بگوئید ولی کار خودتان را انجام دهید. دستمریزاد آقای شهردار.

وی عنوان کرد:  اما در زمینه تعاملات، با افتخار توانسته‌ایم با همگان از جمله استاندار و معاونینش، فرماندار، دادگستری، مسکن و شهرسازی، میراث فرهنگی، راهور، پلیس انتظامی و همه و همه در تقابل مقتدرانه‌ای باشیم و کاری کنیم که هر جا نیاز به تعامل داشته باشد با افتخار به اسم اینکه ما باج نمی‌دهیم قفل کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز