خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان:

مجمع نمایندگان قزوین در مسکن و منافع مردم هماهنگ عمل می‌کند

مجمع نمایندگان قزوین در مسکن و منافع مردم هماهنگ عمل می‌کند
کد خبر : ۱۲۸۲۴۸۶

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در موضوع مسکن و منافع مردم مجمع نمایندگان استان باهم هماهنگ هستند، باید طوری عمل کنیم که مردم در درجه اول اهمیت باشد، مجلس و دولت موظف است شرایط برای داشتن حداقل‌های زندگی و یک سرپناه را فراهم کند درغیراین صورت تبعات و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن استان که روز پنجشنبه با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، نمایندگان قزوین در مجلس و مسئولین حوزه مسکن در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار شد، گفت: در قانون اساسی برای تعاونی‌ها جایگاه تعریف شده و ما هم باید به تعاونی‌ها و حل مشکلات آن‌ها کمک کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ادامه داد: نظام مهندسی هم در حوزه مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در قانون بودجه و مجلس هم برای آن منابع درنظر گرفته شده و توجه به موضوعات فنی و مهندسی باتوجه به حوادثی مانند متروپل افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور مردم برای ما اصل هستند و در بین مردم طبقات محروم و مستضعف وجود دارد و گرانی‌های سرسام‌آور آن‌ها را به نظام بدبین کرده، در این شرایط باید نفع عمومی مردم را در نظر بگیریم.

نماینده تاکستان در مجلس ادامه داد: اگر در گذشته خوب عمل می‌شد شاهد گرانی مسکن به این میزان نبودیم، باید طوری عمل کنیم که اگر قانون اشکال دارد به مجلس منتقل شود و مشکلات را درصورت نیاز در کمیسیون عمران مطرح می‌کنیم، مقررات و آئین نامه‌ها قابل اصلاح است.

در این جلسه موضوع نظارت بر ساختمان‌های بلند مرتبه تعاونی‌های مسکن، بررسی چگونگی کسر سهمیه ناظران ساختمان در ساختمان‌های متراژ بالا و نحوه و زمان تمدید پروانه ساختمان‌های بلند مرتبه بررسی شد.

همچنین نماینده‌های چند تعاونی مسکن و نمایندگان استان و اتاق تعاون دغدغه‌های خود را درباره حوزه مسکن مطرح کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز