خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد ؛

افزایش 25 درصدی ترافیک کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار

افزایش 25 درصدی ترافیک کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار
کد خبر : ۱۲۷۷۴۰۴

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش 25 درصدی ترافیک محورهای استان در مسیر بازگشت زوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سرهنگ کیخسرو دستغیب، با اشاره به شروع موج بازگشت زوار اربعین گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای برگشت زوار نسبت به روزهای عادی سال 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: هم اکنون ترافیک در این محورها پرحجم، اما روان است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تردد در محورهای استان مربوط به محور سرآبله-حمیل-اسلام آبادغرب و نیز محورهای برگشت از شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب است.

دستغیب با اشاره به خلوت شدن مسیر رفت زوار گفت: در حال حاضر ترافیک در این مسیرها نسبت به روزهای عادی سال حدود پنج درصد افزایش دارد، هرچند پیش بینی می شود فردا و پس فردا (22 و 23 شهریور) مجددا شاهد شلوغی محورهای رفت زوار به سمت مرزها باشیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اوج گیری موج بازگشت زوار در روزهای 27 تا 29 شهریور خبر داد و افزود: با توجه به این مسئله از تمام زوار درخواست داریم سفر خود را کوتاه کرده و هر چه سریعتر به کشور برگردند که به موج اصلی برگشت برخورد نکنند.

دستغیب با اشاره به خستگی زوار در موج بازگشت، گفت: بیشترین نگرانی ما در این زمینه بحث رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است که می تواند موجب افزایش حوادث، بویژه واژگونی خودرو شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در همین راستا از تمام رانندگان تقاضا داریم به طور جد از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کرده و حتما در موکب های بین راه استراحت کنند.

وی افزود: نیاز است افراد حتما بعد از هر دو ساعت رانندگی مدتی را استراحت کرده و آب یا خوراکی مصرف کنند تا دچار خستگی و خواب آلودگی نشوند.

دستغیب گفت: همچنین از تمام رانندگان درخواست داریم از هرگونه عجله وشتاب برای برگشت به مقصد خود اجتناب کنند و حتما سفر را زمان بندی کرده و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز