خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مطرح کرد؛

افزایش 100 درصدی تردد در جاده‌های کرمانشاه/ ممنوعیت تردد از اسلام آبادغرب به مرز خسروی

افزایش 100 درصدی تردد در جاده‌های کرمانشاه/ ممنوعیت تردد از اسلام آبادغرب به مرز خسروی
کد خبر : ۱۲۷۶۵۳۴

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش 100 درصدی ترافیک اربعین در محورهای استان خبر داد و افزود: با توجه به حجم سنگین ترافیک در مرز خسروی، تردد به سمت این مرز از شهرستان اسلام آبادغرب ممنوع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب، با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در مسیر تردد زوار در سطح استان گفت: با توجه به محدودیت های اعمال شده در مسیر تردد زوار به سمت مرز، امروز قدری ترافیک کمتر شده و تردد روان است.

وی افزود: از روز گذشته با توجه به مشکلاتی که در پذیرش زوار از سوی طرف عراقی به دلیل عدم امکانات و زیرساخت های مناسب بوجود آمده، تردد در مرزها به کندی صورت می گیرد، در همین راستا محدودیت هایی جهت تردد به سمت مرز اعمال شده تا قدری از جمعیت مانده پشت مرزها تخلیه شده و تردد روان شود.

دستغیب گفت: در همین راستا هم اکنون از اسلام آبادغرب به سمت مرز خسروی ممنوعیت تردد داریم تا زمانی که تردد زوار در مرز خسروی روان شود.

وی با اشاره به ترافیک 15 کیلومتری در مرز خسروی گفت: در حال حاضر از میدان نفت قصرشیرین تا خود مرز خسروی شاهد ترافیک سنگینی هستیم، چرا که زیرساخت های طرف عراقی پذیرش حجم بالای زوار را نداشته و تردد به کندی صورت می گیرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از همه زوار در مسیر خواست تا زمان روان شدن ترافیک در مرز و بازشدن مسیرها صبوری کرده و با نیروهای پلیس راهور همکاری کنند.

دستغیب گفت: در حال حاضر یک هفته تا اربعین سالار شهیدان فاصله داریم و از تمام زوار گرانقدر می خواهیم قدری صبوری کنند و اجازه دهند تردد در مرز روان شود و طی این مدت قدری در موکب های مسیر به استراحت بپردازند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه موج رفت زوار در روزهای اوج خود قرار دارد، گفت: در حال حاضر حجم تردد روزانه خودروها در سطح محورهای استان نسبت به روزهای عادی سال 100درصد افزایش داشته است.

دستغیب از شروع تدریجی موج بازگشت زوار هم خبر داد و افزود: از روز گذشته شاهد شلوغی تدریجی محورهای بازگشت زوار هستیم و می توان گفت موج بازگشت آغاز شده و ظرف روزهای آینده کم کم به اوج خود می رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز