خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور؛

تا مشکلات خوزستان حل نشود از پا نخواهم نشست/طرح سه ساله غدیر با تلاش مضاعف ۱۰ ماه انجام شد

تا مشکلات خوزستان حل نشود از پا نخواهم نشست/طرح سه ساله غدیر با تلاش مضاعف ۱۰ ماه انجام شد
کد خبر : ۱۲۷۳۵۴۵

رئیس جمهور گفت: اگر لازم باشد هر ماه و هر زمانی که نیاز است به خوزستان سفر می‌کنم و تا مشکلات خوزستان و آنچه در ورزشگاه اهواز وعده دادم عملیاتی نشود از پا نخواهم نشست.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سید ابراهیم رئیسی در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی غدیر اظهار کرد: طرحی که پیش بینی می‌شد تا ۳ سال زمان ببرد با تلاش مضاعف در ۱۰ ماه انجام شد و ۲۶ شهر و بیش از یکهزار روستا می‌توانند از آب آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: بیش از ۲ هزار نفر شبانه روزی برای این پروژه کار کردند و طراحی، اجرای و تجهیزات آن ایرانی و باعث افتخار است.

رئیس جمهور گفت: خوزستان استانی است که همه کشور مدیون آن است چراکه روزهای سختی را در مقابل ستمگران و جنگ تحمیلی مردانه ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: خوزستان سرزمین مجاهدان، شهیدان و ایثارگران بوده، سرزمینی که در گذشته با سلاح و حالا با علم در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و با شعار ما می‌توانیم به مردم امید و دشمنان را ناامید می‌کنند.

رئیسی با بیان اینکه چه افتخاری از این بالاتر است که خالصانه به زوار خدمت کنیم و این طرح نیز به زوار امام حسین(ع) آبرسانی می‌کند، عنوان کرد: این کار نشان می‌دهد که باید از مدیران جهادی خوزستان بخواهیم که دیگر طرح‌ها را نیز سریعاً به سامان برسانند.

وی تصریح کرد: همه اذعان داشتند با مشکلات برق دچار خاموشی خواهیم بود ولی مدیریت اثبات کرد می‌توان در کمبودها با مصرف صحیح و کمک همه صنایع از قطعی برق جلوگیری کرد.

رئیس‌ جمهور‌ بیان کرد: این طرح به گونه‌ای انجام شده که اگر مشکلی برای آب دز به وجود آمد دچار مشکل نشویم و از دیگر منابع آبی استفاده کنیم.

وی افزود: همه تلاش کردند مردم خوزستان امیدوار شوند و این امیدواری موجب افزایش سرمایه اجتماعی، مشارکت بیشتر مردم، نشاط اجتماعی و نفش آفرینی جوانان خوزستانی در این منطقه خواهد شد.

رئیسی‌ با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب بخصوص اهواز، گفت: ایجاد چندین هزار شغل در خوزستان نشان داد اعتبارات جذب شده و رشد اقتصادی از ۲ درصد به ۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم باید حس کنند تلاش‌ها ثمر داشته، خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی توقع را برای مردم و ما بالا برده که کارهای بزرگی از ما بر می‌آید، به همین دلیل کشور نیازمند حرکت جهادی و تحولی است.

رئیس جمهور در پایان اضافه کرد: اگر لازم باشد هر ماه و هر زمانی که نیاز است به خوزستان سفر خواهم‌ کرد و تا مشکلات خوزستان حل نشود و آنچه در ورزشگاه اهواز وعده دادم عملیاتی نشود از پا نخواهم نشست.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز