خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

در ایجاد طرح‌های گردشگری توسعه محور و متناسب با زیست بوم مناطق دولت در کنار مردم است

در ایجاد طرح‌های گردشگری توسعه محور و متناسب با زیست بوم مناطق دولت در کنار مردم است
کد خبر : ۱۲۷۰۲۹۹

استاندار هرمزگان گفت: برای طرح‌های گردشگری توسعه محور در کنار مردم هستیم و تسهیلات مورد نیاز اجرای طرح‌های متناسب با زیست بوم مناطق نیز پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاح طرح گردشگری اسکله گورزین قشم و بازدید از این اسکله تفریحی در جمع بندی سفر به شهرستان قشم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت توفیقی شد در جمع مردم شریف این شهرستان حضور داشته باشیم.

وی افزود: امروز به صورت متمرکز 42 پروژه شهرستان قشم به صورت متمرکز به بهره‌داری رسید روز گذشته نیز 5 پروژه حوزه بهداشت این شهرستان مورد بهره برداری واقع شد که در نهایت مجموع پروژه‌های هفته دولت برای این شهرستان به عدد 47 رسید.

استاندار هرمزگان گفت: تمام پروژه‌های ورزشی استان نیز امروز به صورت متمرکز و از طریق برقراری ارتباط وبیناری با فرمانداران شهرستان‌های استان به مرکزیت فرمانداری قشم به بهره‌برداری رسید.

وی آغاز عملیات اجرایی احداث فاز دوم اسکله رمچاه را یک مطالبه عمومی بر شمرد و تصریح کرد: پس از سفر ریاست محترم جمهوری به استان فاز اول این اسکله با تخصیص اعتبار آغاز شد و امروز نیز فاز دوم طرح کلنگ زنی شد. 

 دوستی با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره‌های مختلف آبزیان در استان یکی از برنامه‌های اصلی دولت در هرمزگان است، گفت: ما باید بتوانیم در استان تمام خوشه‌های خدماتی و خوشه‌های تولیدی آبزیان و حلقه‌های مختلف این زنجیره را در اختیار داشته باشیم بر همین اساس بر روی این موضوع تمرکز کرده‌ایم و امروز هم یک واحد بزرگ تکثیر لارو با بیش از 200 میلیون ظرفیت تولید به بهره‌برداری رسید. 

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح آلاچیق‌ها و سوئیت شناور در اسکله گورزین، مدل توسعه را مهم‌ترین عامل بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت برشمرد و ادامه داد: در طرح‌ گردشگری اسکله گورزین با هزینه مناسب و استفاده از زیست بوم منطقه گردشگری دریایی واقعی تحقق یافته است که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای بومیان این منطقه شده است. 

استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: برای طرح‌های گردشگری توسعه محور در کنار مردم هستیم و تسهیلات مورد نیاز اجرای طرح‌های متناسب با زیست بوم مناطق نیز پرداخت می‌شود چرا که معتقدیم این نوع پروژه‌ها مدل درستی هستند که با گسترش آن در استان می‌تواند سبب جذب گردشگر و در بعد ملی نیز خروج ارز از کشور شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز