خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساری:

۲۱۱ پروژه شهرستان ساری در هفته دولت افتتاح می‌شود/۴۰۰ پروژه نیمه‌کاره

۲۱۱ پروژه شهرستان ساری در هفته دولت افتتاح می‌شود/۴۰۰ پروژه نیمه‌کاره
کد خبر : ۱۲۶۸۹۷۳

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه ۲۱۱ پروژه با اعتبار ۵۵۷ میلیارد تومان شهرستان ساری در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل، خدماتی، عمرانی و تولیدی است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نوبخت صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر انگیزه‌های پاک منصفانه و مخلصانه را در جامعه تزریق کرده و دولت مکتبی را در آن ایام شکل دادند.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت در فرمانداری تغییر، تحول، امیدآفرینی و آبادانی را در جهت تبیین شعار ایران قوی سرلوحه کار خود قرار دادیم، افزود: بنا داریم با عقلانیت، فضا و منابع موجود را در جهت منافع مردم درست استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه شهرستان ساری از ۵۰۴ هزار جمعیت، ۳ هزار و ۲۵۰ کیلومتر مساحت و ۶ بخش دارد، گفت: تلاش کردیم وضعیت شهرستان را بسنجیم و با هم اندیشی و چاره اندیشی در جهت توسعه مرکز استان گام برداریم.

وی توزیع صحیح قدرت و ثروت را لازمه توسعه جامعه دانست و افزود: معتقدیم همه مردم باید در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مشارکت داشته باشند. 

نوبخت با بیان اینکه ۲۱۱ پروژه با اعتبار ۵۵۷ میلیارد تومان شهرستان ساری در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل، خدماتی، عمرانی و تولیدی است.

فرماندار شهرستان ساری افزود: اعتبارات این پروژه‌ها ۲۸ میلیارد تومان استانی، ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبارات ملی و ۶۸ میلیارد در قالب تسهیلات بانکی است.

وی با بیان اینکه ۱۳۷ پروژه مربوط به حوزه فناوری و ارتباطات است، عنوان کرد: ۲۰ پروژه تولیدی و خدماتی بخش خصوصی، ۳۸۴ واحد مسکن مهر در قالب ۶ تعاون مسکن و هفت واحد مسکن محرومان از جمله طرح‌های هفته دولت است.

نوبخت شمار اشتغال ایجاد شده در حین و پس از اجرای طرح‌ها را هزار و ۵۱ نفر عنوان کرد و گفت: ۱۱ پروژه مختلف مربوط به بسیج سازندگی، آب و فاضلاب، شهرداری، مخابرات، کمیته امداد در این هفته کلنگ زنی می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۱۱پروژه در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها ۳۲۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوبخت نیروگاه زباله‌سوز را از پروژه‌های اولویت‌دار مرکز استان عنوان کرد که هم‌اکنون در بخش ابنیه با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال ساخت است، بیان کرد: برای اتمام این پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی به پروژه میدان بار ساری اشاره و آن را از دیگر پروژه‌های مهم ساری برشمرد و گفت: این پروژه با ۱۵۵ غرفه و از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

نوبخت پروژه ساری-تاکام، تالار مرکزی کتابخانه عمومی را از دیگر پروژه های اولویت‌دار این شهرستان نام برد.

فرماندار شهرستان ساری شمار پروژه‌های نیمه کاره شهرستان ساری را ۴۰۰ پروژه اعلام کرد و گفت: ۱۳۴ پروژه در لیست پروژه‌های سفر دولت قرار گرفته است.

وی افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در طول سال گذشته پرداخت شد که هزار و ۱۶۵ شغل ایجاد شده است.

نوبخت به وجود ۶۸۴ نانوایی در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۴۰۶ نانوایی شهری و ۲۸۲ نانوایی روستایی است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که ۸۰ نانوایی تنها برای ۷ یا ۸ نفر است از این‌رو ساماندهی نانوایی‌ها به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ساری ادامه داد: با تصمیم‌گیری دولت و توزیع عادلانه آرد ۶۴۰ نانوایی شهرستان ساری به دستگاه کارت خوان مجهز شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز