خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شیرین قند نوین پاسارگاد مطرح کرد؛

شرکت های تولید قند از استاندارهای تعیین شده عبور می کنند/ گاهی اوقات برای تولید قند مجبوریم شکر را از دست دلال ها تهیه کنیم

شرکت های تولید قند از استاندارهای تعیین شده عبور می کنند/ گاهی اوقات برای تولید قند مجبوریم  شکر را از دست دلال ها تهیه کنیم
کد خبر : ۱۲۶۸۷۷۲

مدیرعامل شرکت شیرین قند نوین پاسارگاد با اشاره به اینکه بیشتر شرکت های تولید قند از استاندارهای تعیین شده عبور می کنند، گفت: شرکت های مختلف تخلفاتی را بخصوص برای سفید کردن قند انجام می دهند که از حد مجاز واستاندارد تعیین شده بالاتر است.

به گزارش ایلنا، محسن بهمئی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره استاندارد بازدیدها و آزمایش های مختلفی از محصولات این مجموعه داشته است و از لحاظ بهداشتی تخلفی را ثبت نکرده است ، خاطرنشان کرد:  کیفیت قند مجموعه به دلیل سخت گیری ها و حساسیت هایی  که در حین کار انجام می گیرد باعث شده تا محصول سالمی را به مصرف کننده تحویل دهیم.

وی به دلال بازی های زیادی که در این شغل و حرفه انجام می شود اشاره و عنوان کرد:  گاهی اوقات برای تولید قند مجبوریم  شکر را از دست دلال ها تهیه کنیم ، شکر همیشه در کشور کم بوده است و به دلیل وارداتی بودن آن بعضی اوقات با کمبود شکر مواجه می شویم.

مدیرعامل شرکت شیرین قند نوین پاسارگاد با بیان اینکه سعی کرده ایم جزء بهترین برندهای بازار قرار بگیریم، عنوان کرد: قند شیرین نوین پاسارگاد یکی از بهترین قندهای استان است و جایگاهی در میان 10 قند برتر کشور دارد.

 فعالیت کارخانه قند شیرین نوین در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت را تشریح و اضافه کرد: این شرکت با برند قند مرودشت نوین شوگر در سال 94 با سه میلیارد تومان سرمایه و با طرح اولیه به عنوان کارآفرین راه اندازی شد.

وی ادامه داد: مهرماه سال 97 این مجموعه با حضور استانداروقت به بهره برداری رسید و سال اول حدود 5 تن  در روز محصول قند و بسته بندی شکر تولید را داشتیم. بهمئی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه 25 تن قند در این مجموعه تولید می شود که نسبت به سال اول فعالیت پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: در شروع فعالیت کارخانه حدود 10 کارگر مشغول به کار شدند و هم اکنون 40 نفر در این کارخانه ارتزاق می کنند.

شرکت های تولید قند از استاندارهای تعیین شده عبور می کنند/ گاهی اوقات برای تولید قند مجبوریم  شکر را از دست دلال ها تهیه کنیم

مدیرعامل شرکت شیرین قند نوین پاسارگاد مساحت کارخانه را 6 هزارمتر در سه فاز عنوان  و اظهار کرد:  دو فاز این مجموعه افتتاح شده است و در صددیم تا فاز 3 را با عنوان کارخانه نبات و پولکی را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد:  در این فاز که اعتبار 20 میلیاردتومانی  برای آن در نظر گرفته شده است 35 زن سرپرست خانوار را مشغول به کار خواهیم کرد که با این تعداد نفرات در پایان سال 80 نیرو در سه فاز خواهیم داشت.

بهمئی افزود: امسال با قراردادهایی که انجام گرفته  است حمایت خوبی برای تامین شکر و مواد اولیه شده  و این در حالی است که سال های گذشته کمبود شکر باعث شد تا گاها تولید متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه اجازه صادرات شکر به خارج از کشور را به دلیل قرار گرفتن در لیست 5 کالای اساسی مورد نیاز ، نداریم  اظهارداشت: در داخل  کشور به  استانهای  کهگیلویه، اصفهان، بوشهر، بندرعباس و تمام شهرهای استان فارس تولیدات را عرضه می کنیم. مدیرعامل شرکت شیرین قند نوین پاسارگاد گفت: مجموعه های بزرگ تولید قند در کشور طی سال های گذشته  یا تعطیل شده اند و یا به تولید شکر اکتفا کرده اند و از آنجا که تولید قند را به صرفه نمی دانستند ؛ مجموعه های کوچکتری برای تولید قند راه اندازی شدند.

وی سهم فروش قند در شهرهای بزرگ مثل شیراز  را تنها 2 درصد عنوان کرد و ادامه داد: 99 درصد قند تولیدی برای عرضه به شهرستان ها می رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز