خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد؛

دستیابی به اصفهان هوشمند؛ رویکرد یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

دستیابی به اصفهان هوشمند؛ رویکرد یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری
کد خبر : ۱۲۵۹۷۳۶

شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه‌ها برای حل مسائل جدید و ارائه خدمات مطابق با استاندارد امروز و گاهی نیز با نگاه به فردا است که اصفهان فردا را اصفهانی هوشمند می‌دانیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی قاسم‌زاده در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما به اصفهان باید نگاهی جدید و متفاوت باشد.

او ادامه داد: گاهی نمایشگاه‌ها برای حل مسائل جدید و ارائه خدمات مطابق با استاندارد امروز و گاهی نیز با نگاه به فردا است که اصفهان فردا را اصفهانی هوشمند می‌دانیم.

قاسم زاده افزود: آنچه که شورای شهر هم از مدیریت شهری خواسته ‌است، حرکت به سمت اصفهان هوشمند با یک شیب ملایم است که تاکنون در چند حوزه اجرایی ازجمله شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری این مطالبه را اجرایی کرده ایم.

شهردار اصفهان با تأکید بر لزوم ارائه خدماتی سازنده در راستای حرکت به سمت اصفهان هوشمند، عنوان کرد: از کسانی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، انتظار می‌رود با نگاه به اصفهان فردا، حضوری فعال‌تر در نمایشگاه داشته باشند و خدماتی را ارائه کنند که در هر حوزه یک قدم به سمت اصفهان هوشمند حرکت کنیم.

او افزود: امیدواریم در این مسیر اصفهان و دیگر کلانشهرها با همت مدیران شهری، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خصوصی پیشگام باشند و روزی فرا رسد که به اصفهان به عنوان شهر زندگی و شهری که مردم از زندگی در آن رضایت کافی دارند، ببالیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم این نمایشگاه محلی برای تبادل افکار، اندیشه‌ها و رونق فعالیت‌های مدیریت شهری و حوزه‌های مختلف آن باشد.

سید امیر سامع با اشاره به ضرورت دستیابی به ایده‌های نو برای اداره شهر اظهار کرد: برای اداره شهر به آینده‌نگری، ایده‌های جدید، تفکرات نوین و تجربیات مثبت نیاز داریم و این نمایشگاه سعی می‌کند همه این موارد را درکنار هم داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز