خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

اجرای طرح نظارت ویژه بر تاسیسات گردشگری قزوین

اجرای طرح نظارت ویژه بر تاسیسات گردشگری قزوین
کد خبر : ۱۲۵۵۳۲۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: طرح نظارت ویژه بر فعالیت و نحوه رائه خدمات در تاسیسات گردشگری استان با توجه به تعطیلات عید سعید غدیرخم در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ارایه خدمات کیفی مناسب و مطلوب به گردشگران و میهمانان ورودی به استان در تاسیسات گردشگری از هفته گذشته هم‌زمان با تعطیلات عید سعید قربان توسط بازرسان کمیته نظارت آغاز شد که با توجه به درپیش بودن تعطیلات عید سعید غدیرخم و افزایش حضور گردشگران به‌صورت مستمر درحال انجام است و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین افزود: در این طرح به‌صورت ویژه رعایت موضوعات عفاف و حجاب، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌ویژه در سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، بررسی نرخ‌نامه‌ها، گران‌فروشی و کم‌فروشی و در واحدهای اقامتی بررسی ارسال آمار اقامت گردشگران از طریق سامانه جانا و اماکن ارزیابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه از هفته گذشته تا کنون بیش از ۶۰ بازدید نظارتی از تاسیسات سطح استان انجام شده، یادآور شد: بازرسان این طرح از واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی، هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بازدید می‌کنند و با واحدهای متخلف مطابق با قوانین برخورد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه گردشگران و گیرندگان خدمات از تاسیسات گردشگری می‌توانند از طریق تماس با سامانه سراسری رسیدگی به شکایات ۰۹۶۲۹ و شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات در محل دریافت خدمات نظرات خود در خصوص نحوه ارائه خدمات به ثبت برسانند، یادآور شد: در این بازدیدها همچنین در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات نیز بررسی می‌شود و مورد تاکید است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز