خبرگزاری کار ایران

برای تأمین ایمنی و تسهیل تردد خودروهای امدادرسان؛

۲۲ورودی بازار بزرگ اصفهان مسدود می‌شود

۲۲ورودی بازار بزرگ اصفهان مسدود می‌شود
کد خبر : ۱۲۴۵۲۱۳

مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بازار بزرگ اصفهان ۲۴ ورودی دارد که تا ۱۰ روز آینده مسیر ۲۲ ورودی آن با قراردادن درب، مسدود می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید آقایی با اعلام این خبر گفت:طول بازار بزرگ اصفهان 8 کیلومترو دارای 24 ورودی است که از شمال به خیابان عبدالرزاق، از شرق به خیابان هاتف، از سمت به خیابان حکیم و از جنوب به خیابان حافظ و میدان امام (ره) منتهی می‌شود.

وی افزود: بازار هندوها و قلندرها دو ورودی اصلی به بازار بزرگ هستند که عمده بارها و باراندازها از این محورها انجام می‌شود، از این رو مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در این ورودی‌ها مستقر شده‌اند تا درهنگام وقوع حادثه، امکان دسترسی خودروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی فراهم باشد.

به گفته آقایی، برای ۲۲ ورودی دیگر بازار نیز درب‌هایی با امکان باز و بسته شدن پیش‌بینی شده که محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس است.

وی پارک کردن و تردد موتورسیکلت را از معضلات بزرگ این بازار دانست وت أکید کرد: این مسئله باعث ایجاد آلودگی زیست‌محیطی وکاهش ایمنی برای عابران پیاده شده و تردد خودروهای آتش‌نشانی را هم با مشکل مواجه کرده است.

آقایی اظهار داشت: مقرر شده است در پارکینگ‌های اطراف بازار دو محور در نظر گرفته شود تا کسبه و کارمندان به‌راحتی از پارکینگ استفاده و ادامه مسیر را پیاده طی کنند تا راه برای تردد خودروهای آتش‌نشانی در مواقع اطفای حریق نیز هموار شود.

با این حال شنیده ها حاکی از آن است که چند روزی است برخی از کسبه این منطقه در اعتراض به افزایش مالیات و کسادی بازار، مغازه های خود را باز نمی کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز