خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد ؛

احیای 120 واحد صنعتی راکد تحت تملک در گیلان

احیای 120  واحد صنعتی راکد تحت تملک در گیلان
کد خبر : ۱۲۱۹۵۸۶

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه ۱۲۰ واحد صنعتی در تملک بانک ها و سازمان ها و نهادها هستند، گفت: با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق باید این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در اولین جلسه ستاد احیا و فعال‌سازی واحدهای صنعتی گیلان، اظهار کرد: مسئولیت توقف تولید و عواقب آن بر عهده بانک و یا هر نهاد است که آن شرکت صنعتی را تحت تملک گرفته و به تعطیلی کشانده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: باید مسائل حقوقی و چالش‌های موجود در مسیر واحدهای تولیدی و صنعتی تحت تملک برطرف و این واحدها وارد چرخه تولید شوند.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه ۱۲۰ واحد صنعتی در تملک بانک، تأمین اجتماعی و نهادهای مختلف قرار دارد، گفت: با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق باید این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

پورحیدی بهره مندی از توان داخلی و مراکز علمی را در احیا واحدهای راکد در اولویت دانست و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و مراکز پژوهشی برای توانمندسازی و ارتقای دانش فنی و تولید روزآمد این واحدها در اولویت قرار دارد تا از وضعیت ماشین آلات فرسوده قبلی فاصله بگیرند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز