خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و ورزشی آذربایجان‌شرقی؛

ستوده نژاد رسما به عنوان سکاندار ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

ستوده نژاد رسما به عنوان سکاندار ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد
کد خبر : ۱۲۱۹۲۸۰

مدیر کل جدید اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، با حضور مسئولان استانی و ورزشی آذربایجان‌شرقی در مراسمی از زحمات ایوب بهتاج قدردانی و حبیب ستوده‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

در ابتدای مراسم ابراهیم فیروزی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی ضمن خیرمقدم به حاضرین از زحمات بهتاج در طول این چند سال تشکر کرده و قدردان زحمات وی شد و حضور ستوده‌نژاد در راس ورزش استان را به فال نیک گرفت.

علی کشفیا از پیشکسوتان والیبال نشسته و رِئیس هیات جانبازان و معلولان استان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از هیات‌های ورزشی در این مراسم، اظهار داشت: بهتاج را از زمان ورزشکاری می‌شناسم و می‌دانم هر چه در توان داشت برای ورزش استان کرده و از زحمات وی تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از انتخاب انقلابی و شایسته وزارت ورزش هم به نیکی یاد کنم که به یکی از نیروهای مجرب اداره‌کل ورزش و جوانان استان اعتماد و حبیب ستوده‌نژاد را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی معرفی کردند.

بهتاج: بهترین دوران جوانی‌ام در تبریز بود

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: من 10 سال در تبریز زندگی کردم  که 4 سال به عنوان دانشجو در دانشگاه تبریز در محضر اساتیدی چون مرحوم صباغ، دکتر کوشافر و استاد نوایی تحصیل و چند سال به عنوان ورزشکار و مربی در تبریز بوده و 4 سال هم به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خدمت کردم.

وی یادآور شد: در دوران خدمتم در استان آذربایجان‌شرقی 4 سال رتبه بهترین در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان را کسب و در پژوهش هم همین رتبه را به دست آوردیم.

بهتاج بیان داشت: در بازی‌های آسیایی برای اولین بار 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردیم که نقش بسزایی در مدال‌های کاروان جمهوری اسلامی داشتیم. 8 ورزشکار در المپیک توکیو داشته که هر چند موفق به کسب مدال نشدیم اما امیدوارم در المپیک بعدی مدال کسب کنیم.

وی افزود: زمانی که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدم، تنها 36 خانه روستایی در استان وجود داشت و امروز از رقم به 270 خانه روستایی افزایش یافته و امیدوارم تا پایان سال به 300 عدد برسد.

وی گفت: ستوده‌نژاد از جنس ورزش و خاک خورده ورزش بوده و در ورزشکاری، مربیگری، مدرسی  و تیمداری و تمامی مراحل کارمندی در ورزش را سپری کرده و مطمن هستم که ایشان حتما موفق خواهند شد و قطعا موفقیت‌های ایشان بیشتر از من بوده و در بازی‌های آسیایی چین آذربایجان‌شرقی عملکرد بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

در ادامه مراسم حبیب ستوده نژاد به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان معرفی شده و وی از امروز رسما سکان ورزش استان آذربایجان شرقی را در دست گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز