در سال گذشته؛
۵۰۹ گزارش مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین رسیدگی شد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته درمجموع ۵۰۹ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۳۷رسیده که همه آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
به گزارش ایلنا، سعید جهانگیری با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ آسانترین و در دسترسترین روش برای ارسال انتقادات و پیشنهادات شهروندان به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان عزیز قزوینی میتوانند از طریق این سامانه تمام موارد مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک که در سطح شهر قزوین مشاهده میکنند و پیشنهادات خود در این زمینه را با ما درمیان بگذارند.