خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

۵۰۹ گزارش مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین رسیدگی شد

۵۰۹ گزارش مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین رسیدگی شد
کد خبر : ۱۲۱۶۰۶۹

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته درمجموع ۵۰۹ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۳۷رسیده که همه آن‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سعید جهانگیری با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ آسان‌ترین و در دسترس‌ترین روش برای ارسال انتقادات و پیشنهادات شهروندان به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان عزیز قزوینی می‌توانند از طریق این سامانه تمام موارد مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک که در سطح شهر قزوین مشاهده می‌کنند و پیشنهادات خود در این زمینه را با ما درمیان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز