خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

۵۰۹ گزارش مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین رسیدگی شد

۵۰۹ گزارش مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین رسیدگی شد
کد خبر : ۱۲۱۶۰۶۹

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته درمجموع ۵۰۹ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۳۷رسیده که همه آن‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سعید جهانگیری با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ آسان‌ترین و در دسترس‌ترین روش برای ارسال انتقادات و پیشنهادات شهروندان به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان عزیز قزوینی می‌توانند از طریق این سامانه تمام موارد مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک که در سطح شهر قزوین مشاهده می‌کنند و پیشنهادات خود در این زمینه را با ما درمیان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز