مدیرکل راهداری استان خبر داد:
ثبت بیش از 19 هزار تماس با سامانه مدیریت راههای قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین از ثبت و دریافت 19 هزار و 820 تماس تلفنی با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جادهای این استان خبر داد.
به گزارش ایلنا، جواد حقلطفی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس ثبت شده 18هزار و 416 مورد مربوط به تلفن گویا و یکهزار و 404 مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین اضافه کرد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راهها، اطلاع از راههای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جادهها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه 141 به آنها دست یابند.
وی عنوان کرد: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می توانند پیگیری کنند.
این مسئول افزود: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جادهای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.