خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

راه اندازی خانه خلاقیت برای توسعه گردشگری قزوین

راه اندازی خانه خلاقیت برای توسعه گردشگری قزوین
کد خبر : ۱۲۰۹۰۶۷

استاندار قزوین گفت: یکی از ظرفیت‌های اصلی و ویژه استان، حوزه گردشگری است که در این زمینه راه اندازی خانه خلاقیت برای توسعه گردشگری قزوین باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت توسعه گردشگری گفت: یکی ‌از مهم ترین ظرفیت‌ها در این زمینه، خانه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی است که ظرفیت بسیار خوبی برای استان به شمار می‌رود و باید در این حوزه ورود جدی کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه برای توسعه گردشگری باید از نیرو و نشاط جوانان استفاده کرد، گفت: زمینه حضور جوانان باید در موضوعات و مسائل مختلف استان به ویژه حوزه گردشگری و محیط زیست بکارگیری شود و با ورود جوانان به این حوزه می‌توان ترتیبی اتخاذ کرد که جوانان به سمت و سوی نشاط و نقش آفرینی در مسائل استان حرکت کنند.

وی اضافه کرد: نظام مسائل جوانان برای همگان واضح و مبرهن است و به دلیل محدودیت‌های موجود تنها به حرف زدن محدود می‌شود، به همین دلیل با ورود مصداقی به موضوعات می‌تواند منجر به نقش آفرینی بیشتر جوانان شود.

نمانیده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: بکارگیری جوانان و استفاده از ظرفیت آن‌ها حتی در بخش‌های دولتی هم باید اتفاق بیفتد و باید نهضت حضور جوانان در توسعه همه جانبه استان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: در زمینه محیط زیست باید به سمت تشکل سازی رفته و باید برای جوانانی که علاقه‌مند به حوزه محیط زیست هستند سمن تأسیس کرد تا فعالان محیط زیست در استان شناسنامه دار شوند.

اعلایی گفت: در زمینه عفاف و حجاب هم باید سازمان‌های غیر دولتی راه اندازی شود چرا که عفاف و حجاب در کانون توجهات دشمنان قرار دارد و به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز