خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

از کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره فیلم فجر تجلیل می شود

از کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره فیلم فجر تجلیل می شود
کد خبر : ۱۲۰۸۹۱۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آئین تجلیل از کارگردان این استان که در جشنواره فیلم فجر امسال دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین را دریافت کرد خبرداد و اظهارداشت: این آئین، با حضور رسانه ها، مدیران برخی دستگاههای اجرایی، شرکت های خدمات رسان و مُدیران روابط عمومی ادارات برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جمال معتمدی زاده به رسانه ها گفت: فیلم" دِرب" به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران سیدهادی و سید رضا مُحقق در چهلمین جشنواره فیلم فجر که در بهمن ماه امسال در تهران برگزار شد توانست از هیات داوران، دیپلم افتخار و تندیس سیمرغ بلورین را از آنِ خود کند.

وی افزود: این فیلم، داستان دو برادر معلول است؛ یکی از آن‌ ها به هیچ وجه قادر به حرکت نیست ولی برادر دیگر تنها از ناحیه پا به پایین فلج مادرزادی است و او نان آور خانواده محسوب می‌ شود، روزی برق خانه آن‌ ها می‌رود و بعد از مدتی سیمبان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد که برای مشکل آن‌ ها به خانه‌ شان مراجعه می‌ کند، وضعیت شان را می‌ بیند و از لحاظ اخلاقی و وجدانی به هم می‌ ریزد. در این میان موتور تُشَکِ برقی برادر معلول از کار می‌ افتد و مأمور درصدد راه‌ اندازی دوباره ی آن است که اتفاقاتی رخ می‌ دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، آقای مُحقق کارگردان فیلم به زیبایی و در یک روایت زیبا، تلاش های دلسوزانه این سیمبان شرکت برق را به نمایش درآورده است، اظهارداشت: اتفاقات فیلم در یک مکان جغرافیایی مشخص به نام «دِرب» که به معنای کشمکش میان مرگ و زندگی است، می‌ افتد، این مکان یکی از روستاهای توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معتمدی زاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون وظیفه خود می داند به پاس زحمات دلسوزانه آقای مُحقق کارگردان این فیلم، از ایشان بطور نمادین و به نمایندگی از تمام دست اندرکاران فیلم " دِرب " در یاسوج تجلیل کند.

وی زمان برگزاری آئین تجلیل از کارگردان فیلم " دِرب " در یاسوج را چهارشنبه (فردا) بیست چهارم اسفندماه جاری ساعت 10 صبح در اتاق بازرگانی این شهر واقع در خیابان دادگستری سابق و جنب اداره کل ثبت اسناد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش تمام همکاران خود بویژه نیروهای عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در شهرستان های 9 گانه استان که شبانه روز مسوولیت خدمات رسانی مطلوب به مُشترکین برق را دارند نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز