رسیدگی به بیش از 9 هزار مورد شکایت در سامانه 124 استان البرز
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بررسی و رسیدگی به بیش از 9 هزار شکایت واصله از طریق سامانه 124 طی سال 1400 در استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از البرز کوروش مرادی در این باره گفت: در سال جاری 9 هزار و 642 شکایت از طریق سامانه 124 به این سازمان واصل شده است.
مرادی افزود: مجموع شکایات واصله 11 هزار و 581 مورد بوده است، که از این تعداد 9 هزار و 642 مورد به صورت تلفنی و یک هزار و 939 مورد هم به صورت حضوری واصل شده است.
وی تصریح کرد: این شکایات در نهایت منجر به کشف 3 هزار و 805 مورد تخلف و 6 هزار و 977 مورد عدم تخلف شده است، همچنین 540 مورد هم در دست بررسی است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان البرز از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی مراتب را به سامانه 124 گزارش کنند.