خبرگزاری کار ایران

تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و ۴۱ پروژه شهری در مشهد افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و ۴۱ پروژه شهری در مشهد افتتاح شد
کد خبر : ۱۱۹۴۷۰۴

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس و ۴۱ پروژه شهری دیگر رسماً افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس و ۴۱ پروژه شهری دیگر امروز همزمان با دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، در مشهد افتتاح شدند.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: فرصت خدمتگزاری بسیار کوتاه است و ما باید از این فرصت حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم و همه اقدامات و کارها و فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد، ان‌شاءالله مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد. باید گفت نیت‌های همه عزیزان رضایت الهی است و طبیعی است که در طول این رضایت الهی، رضایت مردم شرط است.

وی افزود: اگر برای مردم خدمت بکنیم و مردم راضی باشند و مشکلات مردم را حل کنیم رضایت خداوند متعال را هم کسب می‌کنیم.

سید عبدالله ارجایی شهردار مشهد نیز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و ۴۱ پروژه شهری گفت: مسلما سیاست اصلی ما حمل و نقل کرامت محور و پاک است و توسعه حمل و نقل عمومی از اولویت‌های مدیریت شهری است.

وی افزود: نیاز به یک جمع کننده اصلی در شمال شهر و یک شریان اصلی در جنوب شهر احساس می شود تا ارتباط بین شمال جنوب را به خوبی برقرار کنیم تا حجم ترافیک و آلودگی هوا و زمان سفر کاهش پیدا کند.

شهردار مشهد ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت ماست و آنهایی که به صلاح و صرفه است و پروژه کلان دیگر هم بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارجاعی گفت: سازندگی در شهر ادامه خواهد داشت و مبنای ما این است که شبکه ریلی شهر را گسترش بدهیم و با سرعت بیشتری هم در خط ۳ و هم در خط ۲ پیش برویم و امیدوارم بتوانیم در امسال و سال‌های آتی در توسعه ناوگان اتوبوسرانی مشهد تغییر چشمگیری را داشته باشیم.

تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس و ۴۱ پروژه شهری دیگر در حوزه‌های هوشمندسازی خدمات شهروندی، احداث بوستان‌های محلی، ساخت و تجهیز اماکن فرهنگی و خدماتی بخشی از پروژه‌های افتتاح شده طی این آیین بود.

در راستای تسهیل تردد شهروندان زیرگذر و دوربرگردان‌های تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس چندی پیش زیربار ترافیکی قرار گرفت و با تکمیل پروژه با هزینه بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان این پروژه امروز به‌ صورت رسمی افتتاح شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز