خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

سازمان صمت برای زنان سرپرست خانوار، پیشنهاد مشاغل خانگی با درآمد منطقی ارائه دهد

سازمان صمت برای زنان سرپرست خانوار، پیشنهاد مشاغل خانگی با درآمد منطقی ارائه دهد
کد خبر : ۱۱۸۸۶۵۲

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از سازمان صمت استان می خواهیم که با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، در خصوص راهکارهای ایجاد مشاغل خانگی با درآمد منطقی برای زنان سرپرست خانوار و با بد سرپرست، برنامه ارائه دهد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای معاونین و فرمانداران استان که روز پنجشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه ضرورت دارد که تمامی ادارات و دستگاه های استان برنامه های خود با قابلیت اجرایی و عملیاتی اعلام کنند، اظهار داشت: این برنامه ها باید در برش های یک ساله و 4 ساله تهیه و تدوین و ارائه شود چراکه بر این اساس بر روند اجرا و تحقق آنها نظارت دقیق خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در این هفته مدیران کل سازمان صمت و جهادکشاورزی استان به ارائه برنامه پرداختند، ادامه داد: ضرورت دارد که رویکرد برنامه ها تحولی و توسعه محور در ابعاد مختلف باشد.

عبداللهی گفت: از سازمان صمت و جهادکشاورزی استان انتظار می رود که طی تعامل با سایر استان ها و واحدهای تولیدی مستقر در استان، بازار را به گونه ای مدیریت کنند که همچنان ثبات داشته باشد و مردم هیچ کمبودی را حس نکنند.

وی افزود: باید انبار کالاها بدرستی مدیریت شود چراکه ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و در این مقاطع با افزایش تقاضا مواجه می شویم.

استاندار البرز گفت: از سازمان صمت استان می خواهیم که با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، در خصوص راهکارهای ایجاد مشاغل خانگی با درآمد منطقی برای زنان سرپرست خانوار و با بد سرپرست، برنامه ارائه دهد.

وی افزود: در این برنامه باید به نوع شغل، میزان درآمد و بازار عرضه آن اشاره شود همچنین درصدد هستیم بازارچه های موقت را نیز برای این منظور راه اندازی کنیم.

عبداللهی گفت: سازمان صمت باید ساماندهی مشاغل فاقد پروانه و جواز کسب را نیز با رویکرد پشتیبانی و حمایت، ساماندهی کند.

وی خطاب به فرمانداران گفت: باید در تمامی شهرستان ها خیرین را تکریم کنید و از وجود ارزشمند آنها برای کیفیت بخشی به زندگی مردم و ارتقا زیرساخت ها استفاده کنید.

استاندار البرز افزود: معاون توسعه استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در خصوص بهبود وضعیت معیشت کارکنان با تمام توان اقدام کنند و در ایام پیش رو همچون دهه مبارک فجر و عید نوروز بسته های ویژه ای را تهیه و توزیع کنند.

وی گفت: تمامی ادارات و سازمان های استان باید تعاونی های مسکن و مصرف خود را با هدف حمایت از کارکنان راه اندازی کنند.

عبداللهی افزود: ضرورت دارد در مناسبت های آتی، معاون اقتصادی استانداری و مدیران مربوطه در حوزه اقتصادی با مشارکت تولیدکنندگان و خیرین، بسته های معیشتی برای اقشار کم برخوردار استان تهیه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز