خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال انجام می شود ؛

برگزاری دومین جشنواره بین المللی مطبوعات در استان کرمانشاه

برگزاری دومین جشنواره بین المللی مطبوعات در استان کرمانشاه
کد خبر : ۱۱۷۷۴۸۸

معاونت مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : تا پایان سال دومین جشنواره بین الملی مطبوعات در استان کرمانشاه برگزار می شود.

مظفر تیمور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه افزود : به زودی دومین جشنواره مطبوعات فرامرزی به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود که استان کرمانشاه میزبان  استان های آذر بایجان غربی و شرقی ،کردستان ،ایلام ،خوزستان ،استانهای عرب نشین و کردنشین و استان های شرقی کشور ترکیه است.

وی افزود :  طبق پیش بینی و بررسی فراخوان آماده است به زودی به همه استان‌ها اعلام می شود .

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت : علت تاخیر در برگزاری این جشنواره را شرایط کرونایی کشور اعلام کرد و افزود : امیدوارم با توجه به واکسیناسیون عموم که انجام شده بتوانیم میزبانی شایسته ای از مهمانان داشته باشیم .

وی افزود :  آئین اختتامیه این جشنواره   در دهم اسفند ماه همزمان با مبعث میلاد رسول اکرم ( ص) که برگزار خواهد شد .

تیموری با بیان اینکه همه اهالی رسانه می توانند در این رویداد مهم  شرکت کنند افزود: این جشنواره زمینه رقابت سالم در راستای ارتقای کیفی و محتوای رسانه منطقه ،گسترش مبادلات فرهنگی و رسانه ای بین استان های مرزی ،توسعه و امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی در منطقه تقویت فضای همدلی و همگرایی بیشتر بین استان های مرزی با کشور های همسایه ایجاد می کند . 

وی با اشاره به پتانسیل خوب استان در  بخش فرهنگی و گردشگری اشاره کرد  و افزود :  این گونه جشنواره ها باعث می‌شود دستاورد کشورها  در معرض قضاوت قرار گیرد  به عنوان زمینه ای برای  تبادل تجربه تبدیل شود و بین این سه  کشور تبادل فرهنگی، گردشگری  و رسانه ها وارتقا وسطح فرهنگ و سواد رسانه ای ایجاد شود .

تیموری ادامه داد:  در کنار این برنامه ها کارگاه های آموزشی همزمان با جشنواره بر پایی نمایشگاه مطبوعات خواهیم داشت که قرار بر این است  به مدت یک هفته بطول بینجامد .

وی به برنامه های جانبی این جشنواره را هم اشاره کرد و گفت  : از رسانه ها و مطبوعات سطح استان می خواهم  که حضور در این جشنواره را جدی بگیرند و دستاوردهای مطبوعاتی استان را در این فرصت بدست آمده است به همگان نشان دهند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز