در راستای تکریم ارباب رجوع صورت میگیرد؛
امکان ارتباط دوسویه امور مالیاتی قزوین با مؤدیان مالیاتی
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مرکز ارتباط مردمی 1526، بستر توسعه تعاملات بین مؤدیان مالیاتی و نظام مالیاتی است و هم استانیها میتوانند از این امکان برای ارتباط دو سویه بهرهمند شوند.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان، سعید حوائج با بیان اینکه افزایش رضایت مودیان و مؤدی مداری از اولویتهای کاری سازمان مالیاتی است، گفت: سامانه 1526 با قابلیت ارتباط دوسویه با مخاطبان ابزاری جهت دریافت و مدیریت گردش اطلاعات در سیستم نوین مالیاتی است.
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور و حفظ کرامت مودیان مالیاتی و حقوق شهروندی و تاکید رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر ارتقای تفکر و فرهنگ مودی مداری و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان و تسهیل در ارتباط همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران نظام مالیاتی، این امکان برای مؤدیان مالیاتی فراهم است تا ضمن تماس با شماره تلفن 1526 نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند .
وی افزود: کلیه مؤدیان میتوانند به صورت 24 ساعته به طرح پیشنهادات، شکایات، گزارش فرار مالیاتی و سوالات مالیاتی خود پرداخته و کارشناسان این مرکز در ساعات اداری این پیامها را دریافت، بررسی و پیگیری کرده و در اسرع وقت پاسخهای لازم را ارائه میکنند.
این مسئول بیان کرد: ارائه پیشنهادات، انتقادات، شکایات و حل موانع و مشکلات مردمی، فرصتی است تا با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.
حوائج خاطرنشان کرد: مؤدیان مالیاتی علاوه بر تماس تلفنی با مرکز ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان میتوانند جهت ملاقات حضوری همه روزه و با هماهنگی قبلی نسبت به رفع مشکلات مالیاتی خود اقدام کنند.