خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

حل مشکلات گیلان نیازمند وفاق و همدلی است

حل مشکلات گیلان نیازمند وفاق و همدلی است
کد خبر : ۱۱۵۰۳۱۳

استاندار گیلان با اشاره به انباشت مشکلات در این استان، گفت: حل مشکلات گیلان نیازمند وفاق و همدلی است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از شهدا، اظهار کرد: برای حل مشکلات باید روحیه بسیجی و جهادی داشت و شعار دولت مردمی هم استفاده از ظرفیت بسیج و مردم در عرصه‌های مختلف است.

عباسی با اشاره به نقش سپاه در رفع بسیاری از معضلات کشور، گفت: سپاه بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی به آبادانی کشور پرداخته و در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است.

وی حل مشکلات کشور بدون پرداخت هزینه را غیر قابل باور دانست و بیان کرد: متأسفانه استان گیلان سیاست‌زده شده لذا برای حل مشکلات بی‌شمار این استان باید وفاق و همدلی را گسترش داده و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان اجازه تک‌روی به هیچ فرد و جریاناتی را نخواهم داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در این استان دارای مشکلاتی عدیده‌ای هستند، تصریح کرد: ریاست در گیلان معنا ندارد زیرا همه ما در قبال مردم مسؤول بوده و باید به طور مستمر به میان مردم رفته و با آنان گفت‌وگو گفتیم.

فساد ستیزی در اولویت است

عباسی با هشدار به مدیران استانی گیلان، بیان کرد: از دستگاه‌های نظارتی درخواست کرده‌ام تا لیست مدیران و دستگاه‌های متخلف را اعلام کنند. به صورت جدی پیگیر این موضوع هستم.

وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی فساد ستیزی و مبارزه با فساد است، بیان کرد: اصحاب فتنه، جریان انحرافی و لیبرال کم به کشور و گیلان ضربه نزده است، لذا در دولت مردمی در کشور و استان گیلان از افراد دارای مدیریت جهادی و فسادستیز استفاده می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بوروکراسی اداری در گیلان بیشترین آسیب را به این استان زده است، گفت: پسماند و معضلات موجود در رودخانه‌های زرجوب مشکلات زیست محیطی بسیار زیادی برای مردم این استان به وجود آورده و با فردی که بخواهد مانع پیشرفت و حل مشکلات زیست محیطی شود با آن فرد و دستگاه برخورد می‌شود.

عباسی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان و بسیج در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است ولی برای بنده قابل قبول نیست که از این ظرفیت در استان به ویژه در حل معضل پسماند استفاده نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز