خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خبر داد:

آماده باش حمل و نقل جاده‌ای قزوین تا پایان رای گیری

آماده باش حمل و نقل جاده‌ای قزوین تا پایان رای گیری
کد خبر : ۱۰۹۱۶۴۱

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در سه قسمت از منطقه الموت نگران بودیم؛ چرا که تهدید رانش در جاده‌ها وجود دارد، براین اساس ماموریتی به مدیریت حمل و نقل جاده‌ای محول شد و بنا شد در این مناطق ماشین راهداری مستقر شود تا درصورت رانش به سرعت مسیر پاکسازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین‌، قدرت الله مهدیخانی، عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گفت: از حضور پرشور مردم استان پای صندوق‌های رای سپاسگزاریم که یک روز به یاد ماندنی را به ثبت رساندند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ابراز کرد: اداره کل مدیریت بحران برحسب وظیفه ذاتی خود و اینکه قزوین جزء استان‌های حادثه خیز است بعنوان مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات در کنار سایر اعضا حضور دارد.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی با اعضای عضو شورای مدیریت بحران برگزار شده و تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور کنار ما بودند و تاکنون مشکل و حادثه خاصی در حوزه مدیریت بحران نبوده و دستگاه‌ها تا پایان رای گیری در آماده باش هستند. 

این مسئول عنوان کرد: در سه قسمت از منطقه الموت نگران بودیم؛ چرا که تهدید رانش در جاده‌ها وجود دارد، براین اساس ماموریتی به مدیریت حمل و نقل جاده‌ای محول شد و بنا شد در این مناطق ماشین راهداری، لودر و گلیدر مسقتر شود تا درصورت رانش به سرعت مسیر پاکسازی شود.

وی عنوان کرد: ضمن هماهنگی با اداره برق و شرکت آب و فاضلاب تاکید شده علی رغم داشتن مشکل برق به هیچ عنوان در هیچ جای استان خاموشی نداشته باشیم.

مهدیخانی گفت: برای چهار شعبه ۲۶۴، ۲۷۳،۲۷۳ و ۲۷۵ نیز قطعی برق اعلام شده بود که طبق پیگیری‌ها مشخص شد خوشبختانه قطعی نداشته و صرفا یک مورد اتصالی ترانس در آبیک بود که در آن محل شعبه‌ای وجود نداشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز