در گفتوگو با ایلنا مطرح شد؛
رکورد کمپین دیار رجایی در فضای مجازی/ عدم اتخاذ دیدگاه سیاسی در راستای امید آفرینی
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین گفت: کمپین دیار رجایی از ساعات اولیه جزء ترندهای توییتر، اینستاگرام و تلگرام قرار گرفت که از باب تولید و انتشار محتوا ذیل یک کلید واژه و هشتگ در فضای مجازی یک رکورد به شمار میآید.
مرتضی امیری در گفتوگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره کمپین دیار رجایی در فضای مجازی گفت: کاربران شبکههای اجتماعی با کیلد واژه دیار رجایی، کمپینی در فضای مجازی ایجاد کردند که این حجم از تولید محتوا در استان بی سابقه و بینظیر بوده است.
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین هدف کاربران از این پویش را ایجاد امیدآفرینی و مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات دانست و افزود: در این تولیدات به هیچ عنوان بحث جناح سیاسی مطرح نیست و هدف آن صرفا توجه و اولویت دادن به کاندیداهای اصلح مدنظر است.
امیری تصریح کرد: این پویش در روز اول در توییتر 89 هزار و در اینستاگرام بیش از 6 هزار مورد تولید داشته و در روز دوم این آمار در توییتر به بیش از 107 هزار تولید و انتشار و در اینستاگرام به بیش از 10 هزار تولید محتوا رسید.
وی بیان کرد: نکته قابل توجه در این پویش، بحث همراهی مسئولین دستگاههای اجرایی، امام جماعت و ائمه جمعه سایر شهرستانها با این کمپین بود که در کنار کاربران به این پویش پیوستند.
این مسئول افزود: این کمپین با هدف تبیین شاخصههای اصلی با تاثیر از زندگی شهید رجایی و اشاره به خصوصیات فردی و اجتماعی شهید در دوران ریاست جمهوری و مردمی در پلتفرم توییتر و اینستاگرام و تلگرام به تولید و انتشار محتوا به صورت انبوه و گسترده فعالیت دارد.
وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از این کمپین گفت: این پویش مردمی از ساعت 10 صبح جزء ترندهای توییتر و اینستاگرام و تلگرام قرار گرفت و این روند پس از گذشت یک روز همچنان ادامه دارد که از باب تولید و انتشار ذیل یک کلید واژه و هشتگ در فضای مجازی یک رکورد به شمار میآید.